حمید سوریان دارنده 7 مدال طلای جهان و المپیک مقابل نماینده روس در مسابقات بین المللی کشتی فرنگی جام پیت لاسینسکی لهستان مغلوب شد.

به گزارش خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران،مسابقات بین المللی کشتی فرنگی جام پیت لاسینسکی لهستان از صبح امروز در ورشو لهستان آغاز شد که چهار نماینده کشورمان در اوزان 59 و 98 کیلو گرم مقابل حریفان خود به میدان رفتند.

بر این اساس و در وزن 59 کیلوگرم حمید سوریان پس از استراحت در دور اول، در دور دوم با نتیجه 4 بر 4 مغلوب ابراگیم لابازانوف از روسیه شد. وی برای ادامه کار باید منتظر حضور حریفش در فینال باشد. مینگیان سیمینوف، نایب قهرمان 2014 جهان و نفر سوم المپیک لندن از روسیه نیز در گروه سوریان حضور دارد. لابازانوف در فینال قهرمانی روسیه مغلوب سیمینوف شده بود.

در همین وزن محسن حاجی‌پور پس از استراحت در دور اول در دور دوم به مصاف البک تاجی‌یف از بلاروس می‌رود. وی در صورت پیروزی بر این کشتی‌گیر در دور دوم با برنده کشتی میان هامت رستم از ترکیه و آلکساندر تریفونوف از اوکراین مسابقه می‌دهد. ایو آنگلوف، قهرمان 2013 جهان از بلغارستان در گروه حاجی‌پور قرار دارد. حاجی‌پور در گروه مقابل سوریان قرار دارد و امکان برخورد این دو کشتی‌گیر تا فینال وجود ندارد.


انتهای پیام

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار