نماینده مردم سنندج، کامیاران و دیواندره در مجلس گفت: سفر روحانی به کردستان نقطه عطفی برای ایجاد بسترهای توسعه‌ و رفع مشکلات و محدودیت‌ها در این استان است و می‌تواند تحول قابل‌توجهی را در این زمینه به دنبال داشته باشد.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج؛ سالار مرادی گفت:با گذشت دو سال از عمر دولت تدبیر و امید، کار ملموسی در حوزه توسعه عمرانی و رفع مشکلات استان کردستان دیده نمی‌شود.

وی افزود:بخشی ازاین کم‌کاری‌ها به سیاست‌های دولت در زمینه حل مشکلات خارجی و مسائل هسته‌ای برمی‌گردد، و بخشی از آن هم به حوزه داخلی مربوط می‌شود که دولت یازدهم به دلیل مشکلات عدیده‌ای همچون تغییر و تحولات، مهار تورم و اجرای سیاست‌های مختلف در سطح کشور نتوانسته آنچنان اقدام موثر و ویژه‌ای داشته باشد.

نماینده مردم سنندج، کامیاران و دیواندره در مجلس شورای اسلامی سفر روحانی به کردستان را نقطه عطفی برای ایجاد بسترهای توسعه‌ و رفع مشکلات و محدودیت‌ها در این استان دانست و بیان کرد: همانگونه که سفر رهبری به کردستان موجب تحولات چشم‌گیری در بحث عمران، آبادانی و توسعه استان بود، سفر رئیس جمهور نیز می‌تواند تحول قابل‌توجهی را در این زمینه به دنبال داشته باشد.

مرادی افزود:این سفر می‌تواند گام موثری در ایجاد تحول و همچنین تحقق مطالبات مردم و وعده‌های انتخاباتی رئیس جمهور دولت یازدهم به کردستانی‌ها باشد.

وی به مهم‌ترین خواسته‌های مردم از رئیس جمهور اشاره کرد و گفت: رفع مشکل بیکاری جوانان، توجه جدی به مطالبات مردم در بخش عمران، آب، مدیریت سدها، مسائل فرهنگی و اجتماعی از مهم‌ترین خواسته‌های مردم استان از آقای روحانی است.

نماینده مردم سنندج، کامیاران و دیواندره در مجلس شورای اسلامی در پایان گفت:نخستین سفر رئیس جمهور بعد از این توافق هسته ای به کردستان حامل دستاوردهای قابل توجهی برای استان کردستان خواهد بود.

انتهای پیام/ح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.