فیلم سینمایی «صبح خاکستر» به کارگردانی حسن ناظر و تهیه کنندگی رضا آشتیانی از شنبه سوم مرداد 94 در شبکه نمایش خانگی توزیع می گردد. روابط عمومی موسسه رسانه‌های تصویری

به گزارش حوزه سینما گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از روابط عمومی موسسه رسانه های تصویری، فیلم سینمایی «صبح خاکستر» به کارگردانی حسن ناظر و تهیه کنندگی رضا آشتیانی از شنبه سوم مرداد 94 در شبکه نمایش خانگی توزیع می گردد.

در این فیلم پیمان آذین، سزار شکیر، زینب شکیر، عبدل ابوالسیدو، رضا بادامچی، کوروش مهری، آیسته بور کوسکایته، کریس روب، شنارا علی و  وینی ویلسون حضور دارند. 
فیلمنامه را کوروش مهری نوشته و آن را علیرضا رجایی مقدم و آرا پایایا (انگلستان) فیلمبرداری کرده است. 

خلاصه داستان:  فرشاد که به تازگی ازدواج کرده به همراه همسرش در یک حادثه بمب گذاری در شهر لندن کشته می شود. مهران برادر او که فرمانده یکی از گروهان های تکاوری ارتش ایران است از این موضوع باخبر می شود . مهران برای گرفتن انتقام خون برادرش از گروه های تروریستی لندن به کشور انگلستان سفر می کند و در این راه با ماجراهای مختلفی روبرو می شود...

DVD فیلم سینمایی «صبح خاکستر» شامل گالری عکسهای فیلم ، صدای استریو دوباند و صدای دالبی 5:1 و با کیفیت تصویری عالی در شبکه نمایش خانگی توزیع می شود. 


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار