امام جمعه موقت بندرعباس با اشاره به اهمیت حمایت از ملتهای مسلمان و مظلوم ، گفت: اندیشه سیاسی مبارزه با استکبار جهانی سیاست راهبردی جمهوری اسلامی ایران است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان :حجت الاسلام سید عباس تقوی در خطبه های این هفته نماز جمعه بندرعباس، اظهار داشت: ملت ایران همچنان آمریکا را جنایتکار و شیطان بزرگ می دانند و به طور یقین تا آخرین نفس برای نابودی اسکتبار جهانی تلاش خواهند کرد.

وی بیان داشت: با وجود موفقیت در مذاکرات هسته ای ، اما مردم ایران همچنان فریادهای مرگ بر امریکا را سر می دهند و کیفیت این فریادها کاسته نشده است.

امام جمعه موقت بندرعباس با تاکید بر اینکه نباید برخی سیاستمداران و روشنفکران توقع مردم را در خصوص توافقات انجام شده بالا ببرند، گفت: رهبر معظم انقلاب اسلامی تاکید فرموده اند که متن مذاکرات باید در مسیر قانونی مصوب شود تا عزت انقلاب اسلامی خدشه دار نشود.

حجت الاسلام تقوی با اشاره به اینکه تحقق اقتصاد مقاومتی باید همچنان در اولویت باشد، تصریح کرد: پیشرفت کشور با تلاش و هوش سیاسی محقق می شود و باید برای تحقق اقتصاد مقاومتی تلاش کنیم.

وی ضمن تاکید بر رعایت همدلی و همزبانی در جامعه ، گفت: مذاکرات در حقیقت به نوعی آزمون الهی بوده که باید مراقب باشیم استکبار به هدف خود مبنی بر تبدیل مذاکرات به اهرم اختلاف افکنی در کشور دست نیابد.

حجت الاسلام تقوی بیان داشت: مقام معظم رهبری بر ضرورت اتحاد، همدلی و وفاق تاکید داشته اند و باید توجه داشته باشیم که دو رویی برای جامعه ویران کننده است و ضرورت دارد که همدلی داشته باشیم.

وی اختلافات میان امریکا و رژیم صهیونیستی را حربه جدید اسکتبار برای منحرف کردن اذهان عمومی دانست و گفت: اختلاف میان اینها غیرطبیعی است زیرا که هر دو در یک مسیر قرار دارند. 

امام جمعه موقت بندرعباس در بخش دیگری از صحبتهای خود به جنایتهای آل سعود اشاره کرد و بیان داشت: تاریخ ثابت کرده که حق ماندنی و باطل نابود شدنی است که این مهم در خصوص آل سعود نیز اتفاق خواهد افتاد.

انتهای پیام/ ا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.