علیرضا قاسمی به مرحله نیمه‌نهایی مسابقات بین‌المللی کشتی آزاد جام زیلکوفسکی لهستان رسید.

به گزارش خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در مسابقات بین المللی کشتی آزاد جام زیلکوفسکی لهستان که از صبح امروز (جمعه) در شهر ورشو آغاز شده است، در وزن 74 کیلوگرم علیرضا قاسمی پس از استراحت در دور نخست، در دور دوم مقابل میروسلاو کایروف از بلغارستان با نتیجه 6 بر صفر به برتری دست یافت. وی در دور سوم مقابل امیرخان ویسالیموف از اتریش با نتیجه 8 بر صفر و با ضربه فنی پیروز و راهی مرحله نیمه‌نهایی شد. قاسمی در این مرحله به مصاف گئورگ هارت از آلمان می‌رود.
 
در همین وزن مرتضی رضایی‌قلعه در دور نخست با نتیجه 6 بر 3 ژونگیایو ژانگ از چین را مغلوب کرد. وی در دور دوم مقابل پیمان یاراحمدی نماینده کشورمان 4 بر 2 به پیروزی رسید. رضایی در دور سوم مقابل شوسوکه تاکاتانی نفر دوم جهان از ژاپن با نتیجه 14 بر 4 مغلوب شد تا منتظر دیدار او با کشتی‌گیر آلمانی در مرحله نیمه‌نهایی باشد تا در صورت حضور این ژاپنی در دیدار فینال شانس کسب مدال برنز را داشته باشد.
 
در این وزن پیمان یاراحمدی در دور نخست با نتیجه 10 بر صفر دامیان وزنیاک از لهستان را شکست داد و در دور بعد مغلوب رضایی شد تا با توجه شکست رضایی مقابل حریف ژاپنی، یاراحمدی از دور رقابت ها کنار برود.
 
در وزن 97 کیلوگرم محمدحسین محمدیان در دور نخست مقابل هکتور رودریگویز ایگلسیاس از اسپانیا با نتیجه 11 بر صفر به برتری دست یافت تا در دور دوم به مصاف ایوان یانکوفسکی کشتی‌گیر مطرح بلاروس برود. در همین وزن عباس طحان پس از استراحت در دور نخست در دور دوم با کان ژیبک یوسف از ترکیه مسابقه می‌دهد.
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار