بازیکن تیم ملی هندبال گفت: به علت مصدومیت به وجود آمده در نهایت کادر فنی فدراسیون در رابطه با حضورم در تیم ملی تصمیم می‌گیرد.

امید سه کناری بازیکن تیم ملی هندبال کشورمان در گفتگو با خبرنگار توپ و تور گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، گفت: در نخستین اردو تیم ملی در مشهد دچار مصدومیت از ناحیه کمر شدم که پس از استراحت بهتر شدم.
 
در اردو بعدی در تهران پس از دو روز تمرین مصدومیتم بدتر شد با شروع کارهای درمانی از جمله فیزیوتراپی و استخر روبه بهبود هستم.
 
وی درباره چگونگی تمرینات و اردو تیم ملی افزود: اردو سوم تیم ملی در دو مرحله حج و عصر زیر نظر اسماعیلاجیچ در تهران بسیار  پر فشار بود.
 
بیشتر روی تمرینات بدنی پیش رفتیم، اگر به همین صورت پیش رویم به آمادگی جسمانی لازم می‌توانیم با حضوری پرقدرت به مسابقات قهرمانی آسیا و المپیک اعزام شویم هندبالیست تیم ملی کشورمان در رابطه با قرارداد خود با باشگاه‌ها در سال جدید گفت: من مدت 3 سال در تیم ثامن الحج و پس آن یک سال در تیم  منیزیم فردوس بازی کردم.
 
پیشنهاداتی در سوی باشگاه‌های مختلف داشتم، که برای امضا قرداد هنوز تصمیم گرفته‌ام طی این مدت در اردوها کنار تیم ملی حضور داشته و تمام ذهنم را به اردو و تمرینات  معطوف کرده و به فکر درمان مصدومیت خود بودم.
 
وی در خصوص مصدومیت و همراهی تیم ملی خاطر نشان کرد: برای ادامه و همراهی تیم ملی باید پزشک معالج و کادر فنی فدراسیون تصمیم بگیرند و به نظر آنها احترام می‌گذارم هر ان چه صلاح تیم ملی باشد می‌پذیرم، دوست دارم در کنار تیم ملی باشم، ارزش و هدف بازیکنان مهم است نه بودن من یا شخص دیگری همه به یک هدف می‌اندیشیم و امیدوارم با اردوها و بازی‌های تدارکاتی که پس از این در خارج از ایران برگزار می‌کنیم به نتایج خوبی دست یابیم.
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار