غزال تیزپایی که وقتی می خندد، می شود جیبش را زد

خداداد عزیز با حضور در برنامه تلویزیونی خندوانه باردیگر خاطره شیرین 8 آذر 1376 را در خاطر مردم زنده کرد.

یبه گزارش خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، خداداد عزیزی میهمان خندوانه اول مرداد بود، وی با ظاهر ساده همیشگی و لب های خندان در صفحه تلویزیون مقابل چشمان مردم ظاهر شد و برش هایی از زندگی اش را تعریف کرد.
 
بازیکن مشهدی فونبال ایران گفت: در حال حاضر فقط استراحت می کنم در خانه هستم و در خدمت خانواده ، کار دیگری هم انجام نمی دهم.

عزیزی به خاطره جالبی درباره لقب غزال تیزپای اسیا اشاره کرد: در خدمت تیم در حال رفتن به جایی بودیم که یک نفر به سمت ما امد و اصرار کرد که می خواهم خداد عزیزی را ببینم و فقط به وی سلام کنم ، من هم پذیرفتم و جلو رفتم تا چشمش به من افتاد گفت شغال تیزپای اسیا! بنده خدا شغال را غزال اشتباه گرفته بود.
 
عزیزی در بخش دیگری از صحبت های جذابش بیان کرد: یکی از مربیان همیشه می گفت اگر می خواهی جیب خداداد را بزنی بگذار برای وقتی که دارد می خندد، چون وقتی می خندد چشمانش دیگر جایی را نمی بیند.
 
بازیکن خاطره ساز فوتبال ایران علاقه اش به پدر را بارها در برنامه ابراز کرد: تا روزی یک بار پدرم را نبینم روزم شب نمی شود، حتما باید اول صبح قبل از هر کاری او را ببینم فکر می کنم هرچه الان دارم به خاطر زحمت های پدرم است، هر چند وی مخالف سرسخت فوتبال بازی کردن من بود، چون فوتبال هزینه داشت، کفش پاره می کردیم ، لباس پاره می کردیم و پدرم نداشت که بدهد تا اینکه 17 یالگی روی غلتک افتادم و خودم تا حدودی دست به جیب شدم ، ما چاکر حاج اقا هستیم و عزیزترین کسی است که در زندگی دارم  
 
عزیزی در پاسخ به سوال رامبد جوان که یک نصیحت از پدرت بگو، اظهار کرد: پدرم همیشه می گوید زیر بار زور نمی روم حتی اگر رگ گردنم را بزنند ، من هم همیشه به این موضوع پایبند هستم و می گویم باید از حقت دفاع کنی.
 
غزال تیزپای اسیا از دستپخت مادر مهدی هاشمی نسب هم تعریف کرد: هروقت به تهران بیایم می روم خانه مهدی ، مادرش جنوبی بسیار خونگرم است و دستپختش حرف ندارد ، البته من 15سال است با مهدی خانه یکی هستم اما هنوز نتوانستم وی را بشناسم اصلا معلوم نیست کی ناراحت است چه زمانی خوشحال!

عزیزی با بیان اینکه تا به حال اواز نخوانده و صدای خوبی ندارد از یک بی اخلاقی در مسابقه یاد کرد: بازی خیریه ای بود که بین ما و هنرمندان برگزار شد اما انها بیشتر فوتسالی ها مثل شمسایی را جمع کرده بودند و همین باعث شد تا 6 تا گل بخوریم و کم اوردیم ، برای همین مهدی هاشمی نسب گفت اخلاق را کنار بگذاریم و فقط به برد فکر کنیم توانستیم 5 گل را جبران کنیم ، برای گل ششم فکری به سرم زد و رفتم پیراهن امیر نوری را کشیدم و رفتم توی شکمش تا داور پنالتی گرفت ، نوری اولش فکر می کرد جدی اتفاقی افتاده اما بعد متوجه شد که از قصد ان کار را کردم و خندید خلاصه اخلاق را باختیم ولی مسابقه را نه.

ملی پوش سابق فوتبال ایران اعلام کرد:من تا 17 سالگی با کفش پاره بازی می کردم ، همیشه ادم شاکری بوده و هستم نه الان که جلوب دوربینم نقش بازی کنم ما ساده بودیم و ساده اغاز کردیم .
 
 عزیزی در انتهای برنامه قول داد یک روز به اسایشگاه معلولان فیاض بخش برود تا دل انها را شاد کند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار