سخنگوی کمیسوین اصل نود مجلس شورای اسلامی ضمن تایید خبر طرح شکایت از تعدادی از سفرای ایران در بعضی از کشورها گفت: شنبه این موضوع در کمیسیون اصل 90 مجلس بررسی می‌شود.

پرونده شکایت از برخی سفرای ایرانی در کمیسیون اصل 90 باز شدبه گزارش خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در پی انتشار خبری مبنی بر طرح شکایت از تعدادی از سفرای ایران در برخی از کشورها، افضلی‌فرد سخنگوی کمیسیون اصل 90 مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ ضمن تایید این خبر گفت: از برخی از سفرای کشورمان شکایت‌های صورت گرفته است.

وی افزود: هنوز اطلاعات ما در این باره کامل نشده، اما گزارش کامل این موضوع شنبه (3 مرداد ماه) به کمیسیون اصل 90 مجلس خواهد آمد و بررسی آن در دستور کار کمیسیون قرار خواهد گرفت.

سخنگوی کمیسیون اصل 90 مجلس تصریح کرد: کیفیت این شکایت‌ها، چند و چون آن و اینکه دقیقا نمایندگان ما در کدام کشورها هستند و دلایل و عوامل شکایت چه بوده و از طرف چه کسانی صورت گرفته دقیقا مشخص نیست.

به گفته این نماینده مجلس اکثر این شکایت‌ها از خارج از ایران صورت گرفته اما مواردی هم از داخل ایران است؛ همچنین شکایت‌ها از شخصیت‌های حقوقی سفرا هم بوده است.

گفتنی است ؛ طی دیروز و امروز در برخی از رسانه‌ها و بویژه فضای مجازی خبری درباره شکایت از سفرای ایران در برزیل، ترکیه، مالزی قرقیزستان، آلمان، آذربایجان، عراق و تعداد دیگری از کشورها منتشر شده بود.

انتهای پیام/
برچسب ها: مجلس ، نماینده ، کمیسیون
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار