مسوول روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان اصفهان گفت : این کتابخانه الکترونیکی با قابلیت جستجو در عنوان و متن کتب با استفاده از منابع روز دنیا در راستای ارتقای توانمندی های علمی کارشناسان پرتلاش و جامعه هدف بهزیستی راه‌اندازی شده است .

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان؛  علیرضا قناعت کار مسوول روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان اصفهان، در مراسم رونمایی کتابخانه الکترونیکی اداره کل بهزیستی استان گفت: این کتابخانه الکترونیکی با قابلیت جستجو در عنوان و متن کتببا استفاده از منابع روز دنیا در راستای ارتقای توانمندی های علمی کارشناسان پرتلاش و جامعه هدف بهزیستی راه‌اندازی شده است .

ویافزود: متقاضیان برای بهره‌مندی از امکانات این سامانه الکترونیک می‌توانند با مراجعه به سایت اداره کل بهزیستی استان اصفهان و ثبت نام در سایت از موجودی کتاب‌های مورد نظر اطلاع و جهت دریافت یا رزرو آن اقدام نمایند .

مدیر کل بهزیستی استان اصفهان در مراسم رونمایی ضمن قدردانی از این اقدام ارزشمندگفت: کتابخانه مرکزی بهزیستی باید بعنوان منبع قوی و غنی جهت ارتقای علمی و پژوهشی کارشناسان و تمامی افراد خدمت گیرنده باشد.

وی از مدیر روابط عمومی و مسئول کتابخانه مرکزی بهزیستی خواستارشد با برنامه‌ریزی های علمی و کارشناسایی شده جهت ارتقای سطح کیفی و کمی کتابخانه گام های موثرتری بردارند. 

گفتنی است:وع رده بندی کتابخانه مرکزی ستاد بر اساس کنگره می باشد، که این سیستم مهم طبقه بندی شده و سازمان یافته، یکی ازرده بندیهای منابع کتابخانه ای است و به طور گسترده در سراسر جهان استفاده می شود. و بر اساس نگرش فلسفی ،کلی وجزیی تدوین شده و همه دانش ها را در بر دارد و ا ساماندهی و شروع بکار این کتابخانه بصورت اکترونیکی امکان بهرمندی کارمندان، مددجویان ، دانشجویان و... از 9454 کتاب الکترونیکی در زمینه‌های مختلف فراهم گردید.

در حال حاضر کتابخانه اداره کل بهزیستی استان اصفهان با داشتن 9454، شامل کتابهای مختلفی از جمله کتب مرجع ، فلسفه و روانشناسی ،علوم اجتماعی ، علوم انسانی ،حقوق ،آموزش و پرورش ،زبان ،علوم تجربی و ریاضی ،تکنولوژی ،کشاورزی ،هنر ،ادبیات ،تاریخ ، داستانهای ایرانی و خارجی و ... در خدمت عموم جامعه می باشد.  


انتهای پیام/س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.