دو سوداگر مرگ كه با 10 كيلوگرم ترياك توسط ماموران وظيفه شناس انتظامي شهرستان ايجرود در استان زنجان دستگير شده بودند، قصد داشتند با رشوه 100 ميليون ريالي از دست قانون فرار كنند اما رشوه هم براي قاچاقچيان كارساز نشد.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان؛ فرمانده انتظامي شهرستان زنجان گفت: در پي گزارش واصله مبني بر اين كه دو نفر از سوداگران مرگ قصد دارند مقادير قابل توجهي مواد مخدر را به استان زنجان منتقل كنند، موضوع در دستور كار ماموران انتظامي شهرستان ايجرود قرار گرفت.

سرهنگ "مهدي قديمي" افزود: بلافاصله پس از اطلاع از اين موضوع طرح كنترل محورهاي مواصلاتي در شهرستان ايجرود به اجرا در آْمد.

وي ادامه داد: با اجراي اين طرح، خودروي متهمان كه يك دستگاه پژو 405 بود، تحت تعقيب قرار گرفت.

اين مقام انتظامي با اعلام اين كه متهمان با خودرو به صورت خلاف جهت در جاده در حركت بودند، گفت: پس از تعقيب و گريز خودرو متوقف شد و در بازرسي از آن 10 كيلوگرم مواد مخدر از نوع ترياك كشف شد.

قديمي تاكيد كرد: متهمان به نام هاي "ن – س" و "الف – ح" براي رهايي از چنگال قانون، مبلغ 100 ميليون ريال به عنوان رشوه به مأموران پيشنهاد دادند اما ماموران وظيفه شناس ضمن رد رشوه، متهمان را جهت سير مراحل قانوني به مراجع قضائي معرفي كردند.

اين مقام انتظامي با اعلام اين كه متهمان از طريق دادسرا روانه زندان شدند، گفت: پيشگيري از اعتياد و مواد مخدر بدون كسب دانش و مهارت ممكن نيست بنابراين از خانواده ها تقاضا داريم اطلاعات خود را در زمينه پيشگيري از اعتياد افزايش دهند.


انتهای پیام/س

برچسب ها: رد ، پیشنهاد ، قاچاقچیان ، زنجان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.