نماینده مردم شهریار، ملارد و قدس در مجلس شورای اسلامی گفت: حدود15 هزار فرهنگی در شهرستان‌های مذکور (شهریار، ملارد، قدس) فعالیت می‌کنند و در چنین شرایطی توسعه خانه معلم و باشگاه فرهنگیان ضرورتی اجتناب ناپذیر است.

حسین  گروسی نماینده مردم شهریار، ملارد و قدس در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگارحوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به جمعیت 250 هزار نفری دانش آموزان غرب استان تهران در سه شهرستان حوزه انتخابیه خویش اظهار کرد: نیاز چنین جمعیت انبوه و متکثری از محصلین، توسعه فضاهای آموزشی و فرهنگی است که بطور یقین با تقویت زیرساخت‌های این چنینی، شکوفایی علمی و آموزشی در این مناطق بیش از پیش تسریع می‌شود.

وی افزود: براساس آمار موجود، حدود  15 هزار فرهنگی در شهریار،ملارد و قدس فعال هستند که در چنین شرایطی،توسعه خانه‌های معلم و باشگاه فرهنگیان ضرورتی اجتناب ناپذیر به نظر می‌رسد.

گروسی در پایان یادآور شد: ریشه و بنیاد توسعه در ابعاد گوناگون اعم از سیاسی، اقتصادی، اجتماعی، امنیتی با آموزش و پرورش کشور گره خورده و هر آنچه امکانات در این حوزه تزریق شود، ثمرات آن در شکوفایی هرچه بیشتر آینده مردم این مرز و بوم ظهور و بروز پیدا می‌کند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار