فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیا(ص) از مواضع پدافندی و سایت اطلاعات و شناسایی گروه پدافند هوایی کرمان بازدید کرد.

به گزارش حوزه دفاعی امنیتی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، امیر فرزاد اسماعیلی فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیا(ص) از گروه پدافند هوایی کرمان بازدید و با کارکنان و خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران این منطقه دیدار و گفت‌وگو کرد.

امیر اسماعیلی در این سفر از مواضع پدافندی و سایت اطلاعات و شناسایی این گروه بازدید کرد و در جمع کارکنان گروه پدافند هوایی کرمان طی سخنانی، گفت: قرارگاه پدافند هوایی با تکیه بر امکانات و تجهیزات بومی در حوزه راداری، موشکی، توپخانه‌ای و اطلاعاتی اشراف مناسبی بر آسمان کشور دارد و این توانایی حاصل زحمات همه کارکنان در تمامی سطوح است.

وی اظهار داشت: پدافند هوایی با تاسیس دانشگاه پدافند هوایی، مرکز آموزش درجه داری و مرکز آموزش‌های تخصصی پدافند هوایی نیاز خود را در حوزه نیروی متخصص و کارآزموده و همچنین تولید علم مرتفع کرده و در بحث ارتباط با صنایع و دانشگاه‌های کشور هم اقدامات خوبی صورت گرفته است که این امر باعث ارتقای توان و به روز بودن تجهیزات پدافندی شده است.

انتهای پیام/

برچسب ها: اسماعیلی ، پدافند ، کرمان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار