رئیس سازمان انرژی اتمی از آغاز ساخت بزرگترین بیمارستان هسته ای غرب آسیا در ایران خبر داد.

به گزارش خبرنگار حوزه دولت گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان علی اکبر صالحی رئیس سازمان انرژی اتمی صبح امروز(پنجشنبه) در همایش ملی سازمانهای مردم‌نهاد سلامت از آغاز ساخت بزرگترین بیمارستان هسته ای غرب آسیا در ایران خبر داد و گفت: با آقایان روحانی و هاشمی وزیر بهداشت تصمیم گرفتیم بزرگترین بیمارستان جامع هسته‌ای را در کشور بنیان بگذاریم.

وی در ادامه افزود: تاسیس بیمارستان جامع هسته‌ای، گویای این حقیقت است که فناوری هسته‌ای در سانتریفیوژها خلاصه نشده و این دیگران بودند که اذهان را به این سمت سوق دادند.

به گفته صالحی، احداث بیمارستان جامع هسته‌ای که شاید نمونه‌ای از آن در غرب آسیا نباشد،  1000 میلیارد تومان هزینه خواهد داشت.

صالحی در بخش دیگری از اظهاراتش با اشاره به توافق هسته‌ای وین، تمام این دستاوردها را مرهون هدایت‌ها و نقش آفرینی‌های مقام معظم رهبری عنوان کرد.

وی از نقش رئیس‌جمهور هم تقدیر کرد و گفت: تقدیر به گونه‌ای رقم خورد که این کار در زمان ریاست جمهوری آقای روحانی به سرانجام برسد که یک فرد متخصصدراین زمینه است ، وی از ابتدا به این موضوع ورود پیدا کرده و در حال حل آن بود تا در نتیجه آن، هم قدرت و هم عزت جمهوری اسلامی برای جامعه جهانی نمایان شود.

رئیس سازمان انرژی اتمی با تقدیر از رئیس‌جمهور گفت: معتقدم که لطف الهی مقدر کرده که چنین شخصیتی که همه چیز را می‌داند و همه را می‌شناسد امروز عهده دار اداره کشور شود.

صالحی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: ایرانیان چند افتخار دارند که به خاطر آنها همواره خدای خود را شکر گذاری می‌کنند؛ ما به خود می‌بالیم که ایرانی هستیم چرا که به اعتبار اطلاعات موجود سه هزار سال تاریخ مکتوب داریم. 

وی دومین افتخار ایرانیان را صاحب بزرگترین امپراطوری جهان بودن دانست و گفت: شاید ما تنها ملتی هستیم که توانسته است بزرگترین امپراطوری جهان را به وجود آورد. 

رئیس سازمان انرژی اتمی با تاکید بر پافشاری ملت ایران در مذاکرات هسته‌ای و تدابیر رئیس جمهور گفت: ما هم اکنون بر سکوی پرتاب قرار داریم و چنانچه از عقلانیت و تدبیری که دولت بر آن اصرار دارد به خوبی استفاده کنیم یقینا در آینده نزدیک شاهد اوج گرفتن ملت خواهیم بود.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ساعدموچشی
۰۱:۳۷ ۰۲ مرداد ۱۳۹۴
انشاالله فناوری پزشکی هسته ای در ایران اوج بگیره و بتونیم در جهان الگویی باشیم در حیطه فناوری های صلح امیز هسته ای. پزشکی هسته ای میتونه در تشخیص و درمان انواع سرطان ها و سایر بیماری های دیگر مفید باشد.
آخرین اخبار