وزیر امور خارجه کشورمان گفت: اگر توانستیم در حوزه بین‌الملل کاری انجام دهیم و در این صحنه حضور داشته باشیم، همه را مرهون حضور مردم در صحنه و مقاومت آنان می‌دانیم.

به گزارش خبرنگار حوزه دولت گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، محمدجواد ظریف وزیر امور خارجه کشورمان در همایش ملی سازمانهای مردم‌نهاد سلامت که صبح امروز(پنجشنبه) برگزار شد، با تشکر از فعالان حوزه سلامت و پزشکی کشور گفت: اگر توانستیم در حوزه بین الملل کاری انجام دهیم و در این صحنه حضور داشته باشیم همه را مرهون حضور شما مردم در صحنه و مقاومت شما می‌دانیم.

ظریف ادامه داد: همه این موفقیت را مرهوم این میدانیم که شما مردم فشار تحریم ظالمانه و بی‌انصافی جهانی را تحمل کردید و از پای ننشستید.

گفتنی است در همایش ملی سازمان‌های مردم‌نهاد سلامت، از آقایان ظریف و صالحی وزیر امور خارجه و رئیس سازمان انرژی اتمی به پاس تلاش‌هایشان در مذاکرات هسته‌ای در ۲۲ ماه گذشته تقدیر شد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
پارسافر
۱۹:۳۰ ۰۱ مرداد ۱۳۹۴
و ما هم امیدواریم مسئولین عزیز قدر این ملت عزیز را بدونن.دستهای متجاوز به بیت المال را از بازو قطع کنن.زبان بدگویان نظام و ملت را از حلقومشان بیرون بکشن و آلوده ی بازی های سیاسی نشن.تنها خط واقعی نظام خط ولایت فقیه است.
آخرین اخبار