معاون خدمات شهری شهردار کرمان گفت: مجموعه تفریحی و رفاهی "ریحانه" به زودی به بهره برداری می رسد.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان و بنا به اعلام روابط عمومی شهرداری ، علی بابایی با بیان اینکه مجموعه تفریحی و رفاهی ((ریحانه )) در محله توکل آباد در خیابان شهید قدوسی در حال ساخت است ،افزود : طراحی و اجرای این پارک به گونه ای است که فضای لازم برای استفاده بانوان فراهم گردیده است.

وی یادآور شد : پارک ریحانه دومین پارک ویژه بانوان است که در کرمان احداث می شود.

وی گفت : این مجموعه با تلاش بخش های مختلف خدمات شهری از جمله کادر امانی و واحد خدمات و تاسیسات ،سازمان پارک ها و فضای سبز ،سازمان عمران و شهرداری منطقه چهار ساخته ،تجهیز و نورپردازی و گلکاری شده است.

بابایی از احداث سالن بدنسازی ،کافی شاپ و فست فود در این پارک خبر دادو اظهارداشت : این مجموعه به تعدادی آلاچیق ،ست تندرستی ،پیست دوچرخه سواری ،آبنما ،سرویس بهداشتی وفضای بازی برای کودکان نیز تجهیز شده است.

وی با اشاره به قدمت 70 ساله بعضی از درختان این باغ ،افزود: دور این باغ قدیمی که 3 هکتار مساحت دارد جهت استفاده بانوان کرمانی محصور و بیش از 2000 اصله درخت و 3000 درختچه جدید کاشته شد.

بابایی ادامه داد : این باغ با سیستم تحت فشار آبیاری شده و گونه های متنوع گیاهی در آن کشت شده است که می تواند به عنوان باغ علمی و تفریحی مورد استفاده محققان و دانشجویان دانشگاه نیز قرار گیرد.

وی از نورپردازی این پارک خبر داد و گفت : این مجموعه هم اکنون بیش از 98 درصد پیشرفت کاری دارد و به زودی به بهره برداری می رسد.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.