رییس اداره ورزش و جوانان مریوان گفت: مسابقات لیگ برتر فوتبال استان کردستان نهم مرداد سال جاری به میزبانی مریوان برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج؛ محمدی محمدی گفت: مسابقات لیگ برتر فوتبال استان کردستان با شرکت بیش از 12 تیم از شهرستان های استان در دو گروه A و B برگزار می شود.

وی افزود: در این مسابقات که بیش از دو ماه به طول خواهد انجامید آریا سقز، صباگرد بیجار، شهرداری سنندج، شهرداری کانی دینار، خورشید مهر کردستان و هیات فوتبال مریوان در گروه الف و تیم های فوتبال شهرداری سقز، پرسپولیس ماهان بیجار، آبیدر سنندج، علم و ادب قروه، هتل زریوار مریوان و همچنین نماینده ای از بانه در گروه 'ب' به رقابت خواهند پرداخت.

وی با اشاره به میزبانی مطلوب شهر مریوان در مسابقات متعدد و رشته های متنوع ورزشی در چند سال اخیر یادآور شد: تمام تمهیدات و امکانات اولیه مورد نیاز برای برگزاری شایسته و مطلوب به میزبانی مریوان در نظر گرفته شده است.

محمدی گفت: وجود زمین فوتبال مناسب، آب و هوای مطلوب و شرایط مناسب میزبانی و اسکان تیم های مهمان در کنار دریاچه زریوار بستر مناسبی را برای میزبانی در خور شایسته تیم های شرکت کننده فراهم آورده است.

انتهای پیام/ح
برچسب ها: مسابقات ، متعدد ، رشته ، لیگ ، کردستان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.