علیر‌ضا سجاد‌پور مدیر سینمایی دولت سابق، در صورت دریافت مجوز ساخت، برای جشنواره سی و چهارم فیلم فجر حاضر می شود.

علیر‌ضا سجاد‌پور مدیر کل اداره نظارت و ارزشیابی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی دولت سابق و تهیه‌کننده سینما در گفتگو با خبرنگار حوزه سینما گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوانگفت: چند کار سینمایی برای تهیه‌کنندگی به من پیشنهاد شده است که از میان آنها،‌ تهیه‌کنندگی دو اثر را پذیرفتم که هر دو برای کارگردان‌های کار اولی است.

وی افزود: موضوع این دو اثر سینمایی در حوزه دفاع مقدس است که در صورت دریافت مجوز ساخته خواهد شد.

سجاد‌پور با اشاره به موانع مجوز فیلم اولی‌ها بیان کرد: معمولاً روال کار بر این منوال است که کارگردان‌های فیلم اولی، برای دریافت مجوز با موانع مختلفی رو‌به‌رو می‌شوند اما به محض دریافت مجوز این دو کارگردان، تولید فیلم را آغاز می‌کنیم.

وی با بیان این مطلب گفت: سعی ما بر حضور آثار در جشنواره فیلم فجر است که در این صورت حداکثر تا اواسط تابستان باید تولید فیلم‌ها آغاز شود.

این تهیه‌کننده در ادامه عنوان کرد: در تلویزیون هم چند پیشنهاد تله فیلم و سریال داشتم که ساخت مجموعه تلویزیونی از همه آنها جدی‌تر است. ساخت این مجموعه با محوریت سبک زندگی و موضوع ازدواج آسان در زمان مدیریت سابق سیما تصویب شده بود اما به دلیل کمبود بودجه، ساخت آن به تعویق افتاده است. با این حال مذاکرات با مسئولان سیما ادامه دارد تا به نتایج امیدوار‌کننده‌ای دست پیدا کنیم.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار