معاون هماهنگی سازمان برنامه و بودجه استان تهران گفت: 7 میلیارد و 600 میلیون تومان اعتبارات از محل ماده 180 برای شهرستان ملارد در نظر گرفته شده که با توجه به نیاز سنجی‌های انجام شده تخصیص می‌یابد.

اعتبار 7 میلیارد و 600  میلیون تومانی از محل ماده‌ی 180 برای شهرستان ملاردبه گزارش خبرنگارحوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، نوربخش عسگری معاون هماهنگی سازمان برنامه و بودجه استان تهران در  جلسه کمیته برنامه ریزی شهرستان ملارد که در محل فرمانداری این منطقه و با حضور روسای ادارات شهرستانی برگزار شد در جمع خبرنگاران اظهار کرد: به طور یقین محدودیت‌هایی در اعتبارات پیش بینی شده وجود دارد و برای ما نیز قابل درک است اما با توجه به نیاز سنجی‌های انجام شده و مقتضیات بودجه‌ای موجود نهایت تلاش خود را در توزیع عادلانه اعتبارات بکار گرفتیم.

وی افزود: تامین و تخصیص اعتبارات لحاظ شده مستلزم پیگیری مدیران ادارات فعال در سطح شهرستان است و در صورت افزایش اعتبارات به تبع بودجه‌های تعیین شده نیز با رشد بیشتر مواجه خواهد شد.

عسگری گفت:7 میلیارد و 600 میلیون تومان اعتبار از محل ماده 180 برای این شهرستان در نظر گرفته شده و سعی شده ادارات خدمات رسان در اولویت تخصیص قرار گیرند تا خللی در فعالیتهایشان  ایجاد نشود.

وی افزود: حوزه‌های راه و شهرسازی، جهاد کشاورزی، نوسازی مدارس در اولویت اعتباراتی قرار دارند و می‌طلبد با توجه به محدودیت‌های بودجه‌ای روسای ادارات از ردیف بودجه‌های ملی افزایش اعتباراتی مجموعه‌های تحت مدیریتی خویش را پیگیری کنند.

*افزایش بودجه شهرستان ملارد از محل اعتبارات مازاد امکان پذیر است

داوود کرمی فرماندار شهرستان ملارد در ادامه این مراسم ضمن تبریک پیروزی عزت مندانه جمهوری اسلامی ایران در مذاکرات هسته‌ای اظهار کرد: موفقیت مذکور با رهبری  مقام معظم رهبری و تدبیر دولت موفق شد و به طور یقین این موفقیت نقش سازنده‌ای در افزایش سرمایه گذاری‌ها ایفا خواهد کرد.

وی در خصوص اعتبارات تعیین شده برای شهرستان ملارد  تصریح کرد: بدون شک بودجه پیش بینی شده با محدودیت‌هایی مواجه است اما از محل اعتبارات  مازاد امکان رشد هرچه بیشتر آن تا پایان سال وجود دارد و پیش بینی می‌کنیم اعتبارات مورد اشاره تا سقف حداقل 5 برابر افزایش یابد.

کرمی گفت: پروژه‌های برجسته‌ای در سفر رئیس جمهور به این شهرستان تصویب شد که احداث بیمارستان، ورزشگاه، فرهنگسرا، بیابان زادیی و طرحهای حوزه آب و فاضلاب شهری از نمونه‌های آن به شمار می‌رود.

فرماندار ملارد افزود: درصورت راه اندازی طرحهای  مصوب شده روند توسعه و شکوفایی شهرستانی بیش از پیش تسریع خواهد شد و به فضل الهی تا پایان سال 95 پروژه‌های مذکور به بهره برداری خواهد رسید.

گفتنی است ؛در پایان این مراسم روسای ادارات این شهرستان در خصوص سقف و رقم اعتبارات تعیین شده به بحث و تبادل نظر پرداختند.

انتهای پیام/
برچسب ها: ملارد ، بودجه ، شهرستان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار