بازیکن ملی پوش تیم ملی دانشجویان ایران گفت: امسال به همراه تیم ملی فوتبال دانشجویان ایران به بیست و هشتمین دوره مسابقات المپیک دانشجویی جهان در کره جنوبی اعزام شدم جایی که 143 کشور دنیا در رقابت هایی با سطح کیفی بسیار بالا شرکت کرده بودند.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، محمد کرمی در خصوص مسابقات دانشجویی کره جنوبی افزود: در رشته فوتبال 16 تیم شرکت کرده بودند و تیم کشورمان با تیم های برزیل، مالزی و ژاپن هم گروه بود که با ترکیبی بسیار قدرتمند و با بازیکنان باشگاه های مطرح خود به این میدان آمده بودند.

کرمی به نتایج کسب شده توسط تیم ملی ایران در این رقابت ها اشاره و تصریح کرد: در این مسابقات نتایج دلخواهی نگرفتیم اما برای کسب تجربه بسیار خوب بود. من در تمام دیدارها برای ایران بازی کردم و تنها در برابر اوکراین به دلیل خستگی و پس از مشورت با کادر فنی 45 دقیقه دوم در زمین بودم.

وی بیان کرد: ما بازی های خوبی در این رقابت ها به نمایش گذاشتیم و در تمام دیدارها تا دقایق 60 با یک گل از حریف پیش بودیم اما با برخی اشتباهات داوری و خستگی و افت بدنی بازیکنان مغلوب می شدیم.

بازیکن تیم فوتبال گیتی پسند گفت: خوشبختانه توانستم رضایت کادر فنی را جلب کنم و حتی در 2 بازی جزء 2 نفر برگزیده زمین انتخاب شدم.

وی تاکید کرد: بازی ها و امکانات برگزاری مسابقات در سطحی عالی بود و تمام تیم ها با برنامه ریزی بسیار خوب و منسجم به این مسابقات آمده بودند که ایران بعد از 12 سال غیبت در این مسابقات حاضر شده بود.

کرمی خاطرنشان کرد: ما در این مسابقات بازی های خوبی ارائه دادیم و تنها تیمی بودیم که به تمام رقبا و حتی ژاپن گل زدیم و تا دقایق آخر ایستادگی کردیم، یک مسابقه را در 90 دقیقه پیروز شدیم، در 3 مسابقه، بازی به ضربات پنالتی کشید که یک رقابت آن را بردیم و در 2 بازی دیگر هم شکست خوردیم و اگر داوران کم لطفی نمی کردند شاید می توانستیم حتی در جمع 4 تیم برتر قرار بگیریم.

بازیکن اصفهانی تیم ملی دانشجویان در پایان گفت: از چند تیم لیگ برتری قبل و بعد از این مسابقات پیشنهاد حضور در تمرینات و ارزیابی داشتم اما اولویت من شهرم اصفهان و تیم گیتی پسند بود و خوشحالم که در این فصل نیز برای این تیم خدمت می کنم.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.