عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی گفت: استکبار جهانی جبهه مقاومت را تروریست و ایران اسلامی را حامی تروریست می نامد ولی داعش را با این القاب صدا نمی زند.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از رودهن، حجت الاسلام والمسلمین نصرالله پژمانفر در مورد نقش حمایتی نظام جمهوری اسلامی ایران از جبهه مقاومت گفت: اسلام به مومنان توصیه و دستور داده است که حمایت از مظلوم را نباید فراموش کنند.

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی در ادامه این مطلب تصریح کرد: در برابر کفار باید پر قدرت بایستیم چرا که دفاع از جریانهای انقلابی جهان اسلام و نهضت های آزادی خواه مانند حزب الله لبنان و مردم فلسطین و عراق و سوریه و مقابله با اتهامی که به آنها می زنندیک اصل مهم در دینداری است.

حجت الاسلام والمسلمین نصرالله پژمانفربا تاکید بر اینکه استکبار جهانی جبهه مقاومت را تروریست و ایران اسلامی را حامی تروریست می نامند ، اضافه کرد : با وجود توافقات هسته ای دست از حمایت دوستان خود در جهان اسلام بر نمی داریم.

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی در خاتمه اظهار داشت: آمریکا و اسرائیل خود تروریست بین المللی هستند و دنیا با سیمای آشکار استکباری آنها خو گرفته است.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.