رئیس اداره بهدشت، ایمنی و محیط زیست منطقه یک گفت: چهارمین همایش آموزشی بهداشت، ایمنی و محیط زیست از ساعت 14 الی 16 امروز در سالن کنفرانس منطقه یک برگزار می‌شود.

برگزاری چهارمین همایش آموزشی بهداشت، ایمنی و محیط زیستنرگس هادی زاده مقدم رئیس اداره بهدشت، ایمنی و محیط زیست منطقه یک در گفت‌و‌گو با خبرنگارحوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان،‌ اظهار کرد: در این همایش حدود 150 پیمانکار حضور دارند و رعایت الزامات بهداشت، ایمنی و محیط زیست بیم پیمانکاران بحث و بررسی می‌شود.

*ممیزی داخلی بهداشت، ایمنی و محیط زیست در منطقه یک

وی گفت: ممیزی داخلی بهداشت، ایمنی و محیط زیست روزهای 5 و 6 و7 مرداد ماه توسط سه گروه از اداره بهداشت، ایمنی و محیط زیست منطقه بین ادارات، معاونت ها و نواحی انجام می‌شود.

 رئیس اداره بهدشت، ایمنی و محیط زیست منطقه یک در ادامه افزود: این ممیزی براساس چک لیستها و دستورالعملهای بهداشت، ایمنی و محیط زیست که شامل شناسایی عدم انطباقها با موارد بهداشت، ایمنی و محیط زیست آگاهی در خصوص خط مشی بهداشت، ایمنی و محیط زیست در بین پرسنل همچنین شناسایی و ارزیابی جنبه‌های زیست محیطی و خطرات ایمنی و بهداشت شغلی مربوط به واحدها، وجود قوانین و مقررات در واحدها است،  انجام می‌شود.

انتهای پیام/
برچسب ها: بهداشت ، ایمنی ، محیط زیست
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار