در این گزارش برترین نرم افزار ها در هفته گذشته که به معرفی آن پرداخته بودیم را در قالب یک بسته جهت دانلود برای شما کاربران گرامی قرار داده ایم.

به گزارش دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛اگر طی هفته گذشته فرصت نکردید به صفحه دریچه سر بزنید و نرم افزارها و بازی های مورد علاقه‌تان را دانلود کنید،می توانید در این گزارش به صورت یکجا به آنها دسترسی داشته باشید،پس با ما همراه باشید.    



دانلود کنید: کاربردی‌ترین نرم افزارها و جالب‌ترین بازی‌ها در هفته‌ای که گذشت



نرم افزار ضبط تماس های تلفنی +دانلود


 
 
نرم افزار Automatic Call Recorder می تواند کلیه تماس های ورودی یا خروجی دستگاه شما را به صورت خودکار ضبط کرده و آن ها را در حافظه دستگاه ذخیره کند.این نرم افزار به شما اجازه می دهد تا مخاطبان خود را از لیست ضبط خارج و یا اینکه تنها شماره های خاصی را برای ضبط خودکار مشخص کنید.


نرم افزار ضبط تماس های تلفنی +دانلود


برای توضیحات بیشتر و دانلود اینجا کلیک کنید




برنامه افزایش توان باطری +دانلود


 
نرم افزار Battery Fix Pro می تواند عملکرد باتری تلفن همراه شما را تا حد قابل توجهی افزایش دهد و باتری دستگاه را به مقدار قابل توجهی بهینه سازی کند.این نرم افزار با رابط کاربری ساده و مفید می تواند مقدار مصرف نرم افزارهای مختلف را به شما نمایش داده و حافظه موقت دستگاه را نیز خالی کرده تا مصرف تلفن همراه کاهش یابد.
 
 
برنامه افزایش توان باطری +دانلود
 



زنگ هشدار هوشمند +دانلود

نرم افزار  Alarm Clock Proمی تواند با امکاناتی جالب جایگزین نرم افزار زنگ اصلی تلفن همراه شما شود. این برنامه با سیستم یادآوری کننده، قابلیت تکرار روزانه، ویجت های مختلف و ... بهترین گزینه برای افرادی است که به شدت به دنبال برنامه ریزی هستند.

از قابلیت های اصلی این برنامه می توان به زنگ سالانه برای تولد، سالگرد و...، بی صدا کردن موقت با تکان دادن دستگاه و طراحی ساده و مفید اشاره کرد.



زنگ هشدار هوشمند +دانلود


برای توضیحات بیشتر و دانلود اینجا کلیک کنید



ضبط ویدئو از صفحه نمایش گوشی + دانلود نرم افزار
 
تا به حال برنامه های مختلفی برای تهیه اسکرین شات از صفحه نمایش گوشی اندرویدی معرفی کرده ایم، اما آموزش با استفاده از عکس هر چند دارای ویژگی های مناسبی است ولی گاهی اوقات نمی تواند خواسته های کاربران را تامین کند.

"Screen Recorder Capture"
نام نرم افزاری است که به شما کمک می کند از فعالیت های دلخواه خود در گوشی فیلم تهیه کنید. این ویژگی می تواند گزینه مناسبی برای تهیه آموزش کار با گوشی و نرم افزارهای مختلف باشد.
 
 
دانلود فیلم دانلود برنامه


برای توضیحات بیشتر و دانلود اینجا کلیک کنید


جنگی تمام عیار در تلفن همراه+دانلود بازی


"Traitor: Valkyrie plan "یک بازی اکشن و استراتژیک برای سیستم عامل اندروید است كه در این بازی باید به عنوان یک تکاور در ماموریت های غیر ممکن شرکت کنید. اين بازی با روایتي از جنگ جهانی دوم، فضاي جذابي را ايجاد كرده و شما بايد با نفوذ به ارتش آلمان بدون هیچ نیروی کمکی و تنها با استفاده از توانایی های رزمی و دفاعی خود مراحل را سپري كنيد.


دانلود بازی جنگی دانلود بازی جنگی


برای توضیحات بیشتر و دانلود اینجا کلیک کنید



 
تبدیل تلفن همراه به بی سیم + دانلود

نرم افزار Zello PTT Walkie-Talkie می تواند تلفن همراه یا تبلت شما را به یک "واکی تاکی" تبدیل کند. این نرم افزار به شما اجازه می دهد تا در کانال های عمومی یا خصوصی به مکالمه با دوستان خود بپردازید.

سیستم مکالمه این نرم افزار به این شکل است که شما باید برای صحبت کردن همانند بیسیم ها یک دکمه را نگه دارید و صحبت کنید.



تبدیل تلفن همراه به بی سیم +دانلود

برای جزئیات بیشتر و دانلود اینجا کلیک کنید



مدیریت حرفه ای باتری گوشی های هوشمند + دانلود نرم افزار


مصرف بالای باتری یکی از مشکلات گوشی های اندرویدی است، که می توانید با نصب نرم افزار batterysaver آن را به نصف کاهش دهید و سبب افزایش عمر باتری گوشی تان شوید. شما سزاوار یک باتری با عمر طولانی هستید،نرم افزار با مدیریت کامل گوشی و بستن برنامه های غیر ضروری سبب کاهش مصرف باتری می شود. مدیریت اینترنت در حالت پس زمینه، مدیریت قفل کردن شبکه موبایل، پخش صدا بعد از خاموش شدن صفحه نمایش، نمایش میزان شارژ باتری و … از ویژگی های این نرم افزار می باشد.



مدیریت حرفه ای باتری گوشی های هوشمند) مدیریت حرفه ای باتری گوشی های هوشمند


برای جزئیات بیشتر و دانلود اینجا کلیک کنید



مشاهده فایل های pdf در تلفن همراه


اگر به دنبال یک نرم افزار فوق العاده قدرتمند برای اجرای فایل های pdf هستید، دریچه به شما نرم افزار PDF Reader را پیشنهاد می کند. این برنامه جزء نرم افزارهای منتخب اپ استور در چند کشور بزرگ جهان است. شما می توانید با استفاده از این برنامه فایل های pdf را اجرا کنید، از آن ها یادداشت برداری کرده و از متن های مورد نظر پرینت تهیه کنید یا آن ها را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید.

پی دی اف خوان

برای جزئیات بیشتر و دانلود اینجا کلیک کنید



دکتری هوشمند برای تلفن همراه + دانلود نرم افزار

فایل ها و برنامه های ویروسی و مخرب یکی از عوامل کاهش سرعت تلفن همراه و از دست رفتن فایل ها موجود در مموری کارت هستند،با استفاده از این نرم افزار Dr.Web Anti-virus به راحتی می توانید ویروس ها را از مموری گوشی تان حذف کنید.
همچنین این نرم افزار را می توان یک آنتی نت قدرتمند دانست،چون قادر است در هنگام وبگردی حریم و امنیت شما را حفظ کند.از قابلیت های نرم افزار می توان به بروز رسانی مداوم اشاره کرد.


(در حال کار)

برای جزئیات بیشتر و دانلود اینجا کلیک کنید




کولری هوشمند برای تلفن همراه + دانلود نرم افزار

با نصب نرم افزارها و بازی های مختلف دمای گوشی افزایش می یابد، البته وجود فایل های اضافی و فشار بر روی رم تلفن همراه یکی دیگر از دلایل اصلی افزایش دمای گوشی یا تبلت اندرویدی است.
اپلیکیشن cooler master وظیفه نظارت و کنترل استفاده از CPU را دارد، همچنین برنامه مانند یک کولر حرفه ای می تواند دمای گوشی را کاهش دهد و سبب خنک شدن آن شود. این کار می تواند کمک کند سرعت اجرای دستورها و برنامه ها در گوشی افزایش یابد.
 
کولر برای گوشی کولر گوشی
 

برای جزئیات بیشتر و دانلود اینجا کلیک کنید






دانلود کنید: کاربردی‌ترین نرم افزارها و جالب‌ترین بازی‌ها در هفته‌ای که گذشت




گزارش:راضیه مومنی

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.