مرحله نخست رقابت های اسكیت سرعت رده پسران لیگ باشگاه های كشور از امروز در تهران آغاز می شود و آذربایجان غربی با 22 ورزشكار در این مسابقات حضور دارد.

آغاز مرحله نخست رقابت های لیگ اسکیت سرعت باشگاه هاي كشور ازامروز در تهرانبه گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه، بر این اساس نوجوانان پسر در روز چهارشنبه 31 تیرماه در پیست اسکیت شیان با یکدیگر به رقابت می پردازنند. مسابقات جوانان و بزرگسالان نیز در روزهای پنجشنبه و جمعه اول و دوم مردادماه در پیست شیان برگزار می شود.

سید ضیاء الدین حصاری رئیس هیأت اسكیت آذربایجان غربی در این خصوص گفت: 2 تیم در رده سنی نوجوانان، یك تیم در رده جوانان و یك تیم نیز در رده سنی بزرگسالان به این مسابقات اعزام شده اند كه شامل 20 ورزشكار در رده نوجوانان و 12 ورزشكار در رده های جوانان و بزرگسالان هستند.

حصاری همچنین افزود: تیم نوجوانان استان سال گذشته عنوان نخست كشور را به خود اختصاص داده بود و امسال نیز از شانس بالایی برای تكرار این عنوان برخوردار است.

رئیس هیأت اسكیت استان گفت: رسول شرفی و ابوالفضل مجیدی بترتیب سرمربیگری تیم های نوجوانان، جوانان و بزرگسالان را در این مسابقات بر عهده دارند.

وی در خاتمه گفت: هفته آینده 6 مردادماه نیز تیم های بانوان استان عازم این مسابقات می شوند و ارومیه هم شهریورماه میزبان مرحله سوم لیگ اسكیت سرعیت باشگاه های كشور خواهد بود.

انتهای پیام/ح
برچسب ها: اسکیت ، سرعت ، باشگاه ، ارومیه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.