مدیر کل آموزش وپرورش آذربایجان غربی گفت: از اولیای دانش آموزان تقاضا می کنیم تا پایان تیر ماه نسبت به ثبت نام فرزندان خود اقدام کنند.

 به گزارش خبرنگار گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه فریدون سید مصطفوی گفت: در راستای ساماندهی نیروی انسانی و اجرای کلاس بندی و با توجه به تراکمی که در این خصوص در استان وجود دارد، از اولیای دانش آموزان تقاضا می کنیم تا پایان تیر ماه نسبت به ثبت نام فرزندان خود اقدام کنند.

وی با بیان اینکه مدارس دولتی هیچ گونه وجهی در مقابل ثبت نام دانش آموزان به جز هزینه بیمه و کتاب در پایه های مختلف دریافت نمی کنند، اظهار کرد: برای ثبت نام دانش آموزان در مدارس دولتی فقط به کروکی محل زندگی دانش آموزان نیاز است و هیچ گونه آزمون و مصاحبه ای هنگام ثبت نام دانش آموزان در مدارس دولتی صورت نمی گیرد.

مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان غربی گفت: تلاش در راستای تحت پوشش قرار دادن تمامی دانش آموزان در سراسر استان از مهمترین برنامه های آموزش پرورش است که در این راستا طرح مهر اجرایی می شود.

سید مصطفوی با اشاره به اینکه ساماندهی نیروی انسانی مهمترین رویکرد پروژه مهر در سال جاری است، اضافه کرد: تعدادی از فرهنگیان امسال بازنشسته شده اند که باید برای پر کردن جای خالی آنان برنامه ریزی کنیم.

آذربایجان غربی دارای 570 هزار دانش آموز است که در 5500 مدرسه مشغول به تحصیل هستند.

کمبود فضای آموزشی به تعداد پنج هزار کلاس درس از مهمترین مشکلات آموزش و پرورش آذربایجان غربی است.


انتهای پیام/گ.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.