سرمربی تیم فوتبال سایپا گفت :حضور لیدری مثل نکونام در ترکیب سایپا به کمک تیم ما خواهد آمد و این بازیکن اصلاً به سرگروهی نمی‌اندیشد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران مجید جلالی سرمربی تیم فوتبال سایپا در نشست مطبوعاتی این باشگاه که ظهر امروز در باشگاه سایپا برگزار شد، اظهار کرد : جواد نکونام می تواند به همراه ابراهیم صادقی به عنوان یک لیدر عمل کرده و گره گشای برنامه های تاکتیکی سایپا در فصل جدید باشند .در تمام سال های حضور جواد در اسپانیا با وی ارتباط داشتم .

وی ادامه داد: بین ما همیشه رفاقت وجود داشته است.جواد با وجود داشتن چند پیشنهاد به تیم ما آمد و امیدوارم در فصل جاری با نمایش خوب خود کمک حال سایپا شود.  

جلالی درباره زمزمه کاپیتانی نکونام در سایپا گفت: جواد هیچ نگاهی به کاپیتانی سایپا نداشته و اصلا به این موضوع فکر نمی کند.

وی درباره برنامه های آماده سازی سایپا توضیح داد:آخرین روزهای هفته ششم دوران آمادگی را پشت سر می گذاریم. بازیکنان جدیدی به ما اضافه شده اند و این موضوع سبب شده تیم خوبی را برای فصل جدید لیگ برتر آماده حضور در مسابقات کنیم.

جلالی درباره جایگاه سایپا در فصل جدید اظهار کرد: سیاست امسال باشگاه کسب سهمیه لیگ قهرمانان آسیا است .شرایط ما نسبت به حضور تماشاگر، میزبانی و عوامل تاثیرگذار نسبت به سایر تیم ها نا برابر است. با تمام این مشکلات برای حضور در رتبه های بالای جدول شرایط مناسبی از سوی باشگاه فراهم شده است.
 
وی در ادامه گفت: قوانین خدمت سربازی سبب شده تیم های سازنده مانند سایپا و فولاد خوزستان ضرر کنند و درزمان بهره‌برداری از بازیکنی که 12 سال برای‌شان زحمت کشیده اند با تصمیماتی عجیب بازیکنان سرباز خود را در اختیار باشگاه های نظامی قرار دهند. سال گذشته 10 بازیکن ما به تیم های ملی راه پیدا کردند ولی با رسیدن به خدمت مقدس سربازی باید به تیم های دیگر بروند. به همین دلیل باشگاه سایپا این فصل قصد تیم داری در رده های پایه را نداشت اما با بررسی روی این موضوع قرار است تیم‌های پایه باشگاه امسال هم به فعالیت خود ادامه دهند.   

وی در پایان گفت :برای هماهنگی بازیکنان جوان و باتجربه برنامه ریزی خوبی انجام داده ایم .برای تک تک نفرات‌مان به گونه ای برنامه‌ریزی کرده‌ایم که پا به پای هم پیش روند .ابراهیم صادقی در این برنامه بیشترین پیشرفت را نسبت به تمام بازیکنان سایپا داشته است.

انتهای پیام/


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار