شهردار شهر لواسان گفت: پروژه بوستان گل‌وگیاه در مساحت سه هکتار تا یک سال و نیم آینده به بهره‌برداری خواهد رسید.

ایجاد منظره‌ای زیبا در شهر لواسان برای توسعه صنعت توریسم بین‌المللبه گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، علی مرادی شهردار شهر لواسانات در مراسم پروژه بوستان گل‌وگیاه در شهر لواسان با اشاره به بهره‌برداری از پروژه بوستان گل‌وگیاه اظهار کرد: این پروژه با اعتباری بالغ بر 120 میلیارد ریال در فاز اول و فاز دوم نیز تا یک سال و نیم آینده نیاز به اعتباری بالغ بر 120 میلیارد ریال خواهد بود و پروژه دریاچه لواسان که از پل لشکرک تا ورودی سد لتیان در مساحت 5/7 هکتار اجرای شده با هماهنگی شرکت آب منطقه‌ای استان تهران اجرا شده است. 

وی افزود: شهرداری در راستای توسعه صنعت توریسم و ساماندهی فضاهای نامناسب و بدمنظر در تلاش است تا یک منظره زیبا را برای جذب توریسم بین‌الملل ایجاد کند. 

شهردار شهر لواسان در ادامه تصریح کرد: در این زمینه این پروژه در دو فاز اجرا خواهد شد که فاز اول آن 5/7 هکتار و فاز دوم نیز همین حدود است. 

وی در خصوص اعتبار این پروژه افزود: در این زمینه بالغ بر 200 میلیارد ریال اعتبار تخصیص شده و شهرداری نیز تأمین اعتبار کرده است و مرحله اجرایی پروژه نیز ظرف یکماه دیگر آغاز می‌شود. 

شهردار شهر لواسان در پایان گفت: امیدواریم ظرف یک سال دیگر این پروژه را برای استفاده مردم آماده کنیم. 

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار