در حالی اردوی تيم ملی وزنه برداری بزرگسالان كشورمان در چالوس برگزار می شود كه هيئت وزنه برداری مازندران از اين موضوع ابراز بی اطلاعی كرد.

 به گزارش خبرنگار گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان اردوی تيم ملی وزنه برداري كشورمان در حالی از امروز در چالوس برگزار می شود كه هيئت وزنه برداری مازندران به خاطر عدم هماهنگی فدراسيون از برگزاری اين اردو در استان ابراز بی اطلاعی كرد.

در همين خصوص عضو هيئت رئيسه هيئت وزنه برداری مازندران گفت: از مسئولان فدراسيون گلايه دارم زيرا براي برگزاری اين اردو حداقل نياز به يك هماهنگی كوچك و يا ارسال نامه با هيئت وزنه برداری استان بود.

سعيد حمزه نتاج با بيان اينكه طی 4 سال گذشته هيئت وزنه برداری مازندران همواره از هيئت های برتر كشور بوده، تصريح كرد: هيئت وزنه برداری طي ساليان گذشته تعامل و هماهنگی خوبی با فدراسيون داشته و همواره برای توسعه اين رشته ورزشی نيز تعامل و ارتباط خواهد داشت.

وی با اشاره به انتقاد از فدراسيون بابت بی خبری هيئت وزنه برداری در اردوی مازندران افزود: اين اردو چنين شرايطی دارد كه يك مهمان وارد خانه مان شود و صاحب خانه از ميزبانی اين مهمانی بی اطلاع باشد.

عضو هيئت رئيسه هيئت وزنه برداری مازندران با بيان اينكه اين اردو ظاهرا با هماهنگی يكی از پيشكسوتان وزنه بردار در چالوس برگزار می شود، گفت: كاش اين هماهنگیي و برپايی اردو با هيئت استان صورت می گرفت تا با يك شخص خاص هماهنگ می شد.

تيم ملی وزنه برداری بزرگسالان كشورمان در حالي برای حضور در مسابقات 2015 جهانی آمريكا و آسيايی تايلند طی دو هفته در چالوس آماده می شود كه هيئت وزنه برداری مازندران از برگزاری اين اردو بی اطلاع است.

انتهای پیام /گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.