منصور جهانی ـ سایت فیلم سینمایی «دوران عاشقی» به کارگردانی «علیرضا رئیسیان» به آدرس اینترنتی www.doraneasheghi.ir رونمایی شد.

به گزارش حوزه سینما گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در سایت فیلم سینمایی «دوران عاشقی» Time to Love به کارگردانی «علیرضا رئیسیان» که به آدرس www.doraneasheghi.ir و به مناسبت اکران عمومی و نمایش سراسری این فیلم رونمایی شده است؛ مخاطبان می‌توانند آخرین اخبار، آنونس و تیزر، گالری تصاویر صحنه و پشت صحنه فیلم، جوایز، نظرات مردمی، مشخصات بازیگران و عوامل، یادداشت‌ها، پوسترهای فیلم، سینماهای در حال اکران و فروش بلیط فیلم و ... را مشاهده کنند.

سایت فیلم سینمایی «دوران عاشقی» با مدیریت «امید عشیری»، توسط «محمدعلی غائبی» و «محمدمهدی خلیلی» طراحی شده است.

مخاطبان «دوران عاشقی» می‌توانند به آدرس ایمیل info@doraneasheghi.ir نظرات و پیام‌های خود را درباره این فیلم برای مدیریت این سایت ارسال کنند تا در بخش «نظرات مردمی» منتشر شود.

همچنین صفحه اینستاگرام این فیلم به آدرس https://instagram.com/dorane_asheghi در اختیار علاقمندان قرار گرفته است تا مخاطبان بتوانند آخرین اخبار، تصاویر و اطلاعات فیلم را در این صفحه مشاهده کنند.

همچنین صفحه فیسبوک «دوران عاشقی» نیز به آدرس https://www.facebook.com/doraneasheghi راه‌اندازی و در اختیار مخاطبان و علاقمندان این فیلم قرار گرفته است.

مدیریت سایت فیلم سینمایی «دوران عاشقی» و همچنین فضای مجازی این فیلم برعهده «امید عشیری» است که سابقه مدیریت سایت سی‌امین و سی‌ویکمین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم فجر، چندین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم مقاومت و چندین فیلم سینمایی و سریال تلویزیونی را در کارنامه کاری خود دارد. 


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
مریم
۰۲:۴۸ ۰۶ مرداد ۱۳۹۴
یک چهره جدید معرفی شد در دوران عاشقی با مشکل بیان و صدای اووووت که واقعا برامون جای تعجب داره از افراد با سابقه سینما انتخاب چنین فردی برای نقش مکمل انتظار نمیرقت فیلم را فلج کردن ایشون .
آخرین اخبار