رئیس جدید فیفا 7 اسفند معرفی می‌شود

کنگره فوق‌العاده فدراسیون بین‌المللی فوتبال فیفا 7 اسفند در زوریخ برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال باشگاه خبرنگاران جوان؛ روز گذشته جلسه کمیته اجرایی فیفا برگزار و مصوب شد کنگره فوق العاده این فدراسیون برای انتخاب رئیس جدید 7 اسفند 94 در زوریخ برگزار شود.

در این جلسه دومنیکو اسکالا، رئیس مستقل کمیته حسابرسی، پیشنهادهایی در خصوص ایجاد یکپارچگی های متمرکز برای کنترل اعضای این کمیته، استانداردهایی برای تمام ساختارهای فوتبال همچون کنفدراسیون ها و فدراسیون های عضو و ... مطرح کرد.  

جلسه بعدی کمیته اجرایی 5 و 6 اسفند 94 در زوریخ برگزار می شود که طی آن پیشنهادهای مربوط به اصلاحات جامع و فراگیر مورد ارزیابی قرار گرفته و در نهایت برای تصویب نهایی در اختیار کنگره فوق العاده فیفا گذاشته می شود.

تجدید نظر آئین نامه انتخاب میزبان رقابت‌های جام جهان یکی از مهمترین تغییراتی است که در نشست قبلی کمیته اجرایی فیفا مطرح شده بود. بر این اساس برای انتخاب میزبان های بعدی معیارهای مهم دیگری مورد ارزیابی قرار خواهند گرفت.

کمیته اجرایی در ادامه جلسه رسمی خود تصمیم گرفت فراخوانی برای انتخابات صادر کرده و این فعالیت را با همکاری کمیته انتخابات موقت آغاز کند.براساس آئین نامه انتخابات، این کمیته از نفراتی شامل رئیس کمیته انضباطی، رئیس کمیته استیناف و رئیس کمیته حسابرسی فیفا تشکیل می شود که امروز (30 تیر 94) برای انتخاب رئیس کمیته و بررسی سایر مسائل جلسه ای برگزار خواهند کرد.  

در پی برگزاری کنگره فوق العاده فیفا مصوب شد، نفراتی که تمایل به کاندید شدن در پُست ریاست فدراسیون بین المللی فوتبال را دارند از امروز لغایت 4 آبان 94 فرصت دارند تا درخواست خود را کتباً اعلام کرده و بر اساس آئین نامه فیفا اظهارنامه حمایت 5 عضو را ضمیمه آن کنند. همچنین بخش سئوالات متداول وب‌سایت رسمی فیفا اطلاعات بیشتری در این خصوص منتشر کرده است.

انتهای پیام/


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار