نفر نخست وزن 59 کیلو گرم رقابت های انتخابی تیم ملی گفت:در رقابت های بین المللی کشتی جام پیت لاسینسکی لهستان برای رسیدن به دوبنده تیم ملی با همه توان تلاش می کنم.

محسن حاجی پور در گفتگو با خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران با بیان این مطلب افزود:پس از قهرمانی در مرحله نهایی انتخابی تیم ملی فکر می کردم همه چیز تمام شده است و نماینده ایران در رقابت های جهانی خواهم بود اما با تصمیم شورای فنی قرار شد ملی پوش وزن نخست در تورنمنت لهستان انتخاب شود.

وی تصریح کرد:در هر صورت با توجه به شرایط موجود باید تلاش کنم تا در رقابت های پیت لاسینسکی به حقم که دوبنده تیم ملی است برسم،هر چند به خوبی می دانم کار سختی را پیش رو خواهم داشت.

دارنده مدال برنز آسیا در پاسخ به این سوال که گفته می شود حاجی پور فراز و نشیب زیادی دارد و در میادین بزرگ نمی توان به آن اعتماد کرد گفت:اصلاً این صحبت ها را قبول ندارم چرا که همانطور که همه شاهد هستند من در هر رقابتی که به میدان می روم به هیچ عنوان کم کاری نمی کنم و هر چه در توان دارم روی تشک مسابقه می گذارم اما متأسفانه همواره با بدشانسی هایی روبرو می شوم که نتیجه دلخواه رقم نمی خورد.

وی اضافه کرد:به هر حال کشتی ورزش انفرادی است و هر کسی که روی تشک کمتر اشتباه کند و بهتر باشد موفق خواهد شد به همین منظور من هم در رقابت های بین المللی کشتی جام پیت لاسینسکی سعی خواهم داشت با این فرمول به نتیجه مطلوب برسم.

حاجی پور درباره این که با وجود حمید سوریان و سایر کشتی گیران نامدار دنیا در تورنمنت لهستان پیش بینی می کند بتواند به دوبنده تیم ملی برسد گفت:من در این رقابت ها طوری کشتی خواهم گرفت که جای پشیمانی برای خودم باقی نماند در نهایت هر چه قسمت باشد همان خواهد شد؛فقط این که امیدوارم هر کشتی گیری نماینده وزن 59 کیلو گرم ایران در رقابت های جهانی 2015 شد بتواند از حق ورزش اول کشورمان به خوبی دفاع کند.

رقابت های بین المللی کشتی فرنگی جام پیت لاسینسکی لهستان روزهای 3 و 4 مردادماه در شهر ورشو برگزار می شود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار