قائم مقام وزیر بهداشت در امور خیریه گفت: اولین همایش سازمان‌های مردم نهاد سلامت محور با هدف همگرایی بیشتر سازمان‌های مردم نهاد برگزار می‌شود.

سید محمدهادی ایازی قائم مقام وزیر بهداشت در امور مشارکت‌های اجتماعی، سازمان مردم نهاد و خیریه‌های حوزه سلامت کشور در گفتگو با خبرنگار حوزه بهداشت و درمان گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان گفت: اولین همایش سازمان‌های مردم نهاد سلامت محور با وجود 1500 نفر از سازمان‌های مردم نهاد و کانون‌های اجتماعی سلامت محور پنجشنبه یکم مرداد‌ماه در سالن همایش‌های برج میلاد برگزار خواهد شد.

وی افزود: این همایش با حضور برخی از مقامات کشوری از جمله وزیر بهداشت، وزیر رفاه، وزیر کشور و رئیس سازمان بهداشت جهانی برگزار می‌شود.

ایازی در خصوص هدف از برگزاری این همایش اظهار کرد: این همایش با هدف همگرایی بین سازمان‌های مردم نهاد حوزه سلامت برگزار خواهد شد. این همایش می‌تواند زمینه بخشی از ماموریت‌های وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی را فراهم آورد و این ماموریت‌ها از طریق انجمن‌های خیریه مردم نهاد صورت می‌پذیرد.

وی ادامه داد: در همایش 5 پنل انجام می‌شود که عبارتند از: بهداشت، درمان، غذا  و دارو، آموزش و پژوهش، حمایت از سازمان‌های مردم نهاد.

قائم مقام وزیر بهداشت در امور مشارکت‌های اجتماعی سازمان‌های مردم نهاد و خیریه‌های حوزه سلامت عنوان کرد: برخی سازمان‌های مردم نهاد در این همایش نقطه نظرات خود را با مقامات کشوری در میان می‌گذارند تا مشکلات به درستی طرح شود. همچنین در این همایش از دستگاه‌های متولی بهداشت و درمان خواسته می‌شود که زمینه‌ی بیشتر را برای مشارکت سازمان‌های مردم نهاد فراهم کنند.

وی اضافه کرد: افرادی که در سراسر کشور در حوزه سلامت فعالیت دارند نیز از جمله شرکت‌کنندگان در این همایش هستند علاوه بر این 57 دانشگاه علوم پزشکی حضور خواهند داشت.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار