موضوعات بانکی و بیمه‌ای برای بالا رفتن ارتباط دو کشور در این جلسه مورد گفت و گو قرار گرفت و علاوه براین مقرر شد تا کمیته‌ای دائمی و مشترک برای ارتباط بیشتر بانک‌های ایرانی و آلمانی تشکیل شود.

بررسی مباحث بانکی و بیمه ای با هئیت آلمانی / تشکیل کمیته ای دائمی و مشترک میان بانک‌های ایرانی و آلمانیبه گزارش خبرنگار حوزه بانک  گروه اقتصادی باشگاه خبرنگارام جوان؛ ولی الله سیف رئیس کل بانک مرکزی پس از اتمام جلسه خود با معاون صدر اعظم کشور آلمان در جمع خبرنگاران در خصوص این نشست اظهار داشت: کشور ما در گذشته ارتباط زیادی با کشور آلمان داشته و روابط بانکی قوی ایران و آلمان به گونه‌ای بود که بسیاری از اقدامات مالی اروپا از این طریق صورت می‌گرفت.
 
در این نشست صاحبان سرمایه و فعالان صنایع در این نشست حضور داشتند تا در ارتباط با رفع موانع موجود میان ایران و آلمان بحث و گفت‌وگو صورت گیرد تا هرچه سریعتر این ارتباط به سرانجام برسد.

سیف در ادامه در خصوص مباحث مورد بررسی دراین جلسه اظهار داشت: موضوعات بانکی و بیمه‌ای برای بالا رفتن ارتباط دو کشور در این جلسه مورد گفت و گو قرار گرفت و علاوه براین مقرر شد تا کمیته‌ای دائمی و مشترک برای ارتباط بیشتر بانک‌های ایرانی و آلمانی تشکیل شود.
 
وی در پایان افزود: با توجه به مباحث گفته شده ظرف دو الی سه ماه آینده بازنگری لازم صورت خواهد گرفت تا هرچه سریعتر موانع موجود رفع و ارتباطات لازم ایجاد شود.
 
انتهای پیام/  

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
امیر
۰۱:۱۴ ۳۰ تير ۱۳۹۴
هئیت آلمانی و تمام جهان بدانند که یکی از خطوط قرمز اسرائیل جنایتکار می باشد و اگه نمیتونن با این مسئله کنار بیان هری
آخرین اخبار