کارشناس فوتبال کشورمان گفت: نمی‌توان درباره عملکرد سرخابی‌ها در نقل و انتقالات حرفی زد زیرا زمین فوتبال ثابت می‌کند که تیم‌ها چه اندازه موفق ظاهر شده‌اند.

امیر حاج‌رضایی در گفت‌وگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان در خصوص عملکرد سرخابی‌ها در فصل نقل و انتقالات اظهار داشت: باید عنوان کنم پس از اتمام لیگ گذشته و فاصله زمانی تا شروع لیگ جدید همه تیم‌ها به تکاپو افتاده و برای موفقیت تیم‌شان اقدام به جذب بازیکنان مورد نیاز و مربی مورد علاقه‌شان می‌کنند که این اقدام در همه دنیا مرسوم است.

وی افزود: تیم‌های پرسپولیس و استقلال گرچه در ابتدای راه چندان جنب و جوشی نداشتند و مشکلاتی سر راه این تیم‌ها بوده اما با گذشت زمان و حل یکسری مشکلات، خصوصاً مشکلات مالی درصدد جذب بازیکن و مربی برآمدند.

حاج‌رضایی درباره این که کدام تیم‌ها در جذب بازیکن موفق بوده‌اند، عنوان کرد: نمی‌توان درصدد این که کدام یک در جذب بازیکن موفق ظاهر شده‌اند، اظهارنظر قطعی کرد زیرا باید دید خریدهای سرخابی تا چه اندازه به حال تیم مؤثر خواهد بود.

کارشناس فوتبال کشورمان در پاسخ به این سوال که کدام یک از تیم‌ها در نقل و انتقالات موفق عمل کرده‌اند، گفت: باید در زمین فوتبال ثابت کرد که عملکرد تیمی در نقل و انتقالات به چه صورت بوده است. اسم‌ها تعیین کننده و مورد قضاوت نیستند بلکه عملکرد این بازیکنان ثابت می‌کند که خرید سرخابی‌ها تا چه اندازه مؤثر بوده است و یا این که زمانی که یک تیم نتیجه را واگذار کرده، بازیکن نتیجه را برمی‌گرداند آن زمان معلوم می‌شود که تیم تا چه اندازه عملکردش در جذب بازیکن قابل قبول است.

وی در پایان اضافه کرد: امیدوارم امسال نیز شاهد لیگ پویا، جذاب و پرتحرکی باشیم که به لحاظ فنی قابلیت‌های فراوانی داشته باشد.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار