نایب رئیس کنفدراسیون غرب آسیا گفت: میزبانی رقابت‌های جهانی در رشته ورزش‌های سه گانه برای ما یک رویا است.

محمد علی صبور در گفتگو با خبرنگار سایر حوزه‌های گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران خبرنگاران جوان، بیان کرد: از آنجا که رقابت‌های جهانی ورزش‌های سه گانه به صورت مختلط انجام می‌شود هیچ وقت نمی‌توانیم میزبانی این مسابقات را به دست آوریم چون این موضوع با شئونات مذهبی کشورمان منافات دارد و گرنه در این رشته ورزشی بانوان پیشرفت زیادی کرده‌اند.

صبور در خصوص انتخاب وی به عنوان نائب رئیس کنفدراسیون ورزش‌های سه گانه  غرب آسیا تصریح کرد: هماهنگی و تعامل بین اعضای فدراسیون‌ ورزش‌های سه گانه و ارائه عملکرد خوب و همچنین مراودات بین المللی قابل قبول و حضور همیشگی در کنفدراسیون آسیا باعث شد این وظیفه سنگین و مهم به من محول شود که این امر مقدماتی برای بالا رفتن موقعیت ایران در آسیا و جهان خواهد شد.

**حضور گودرزی در وزارت ورزش باعث تحول شگرفی خواهد شد

نائب رئیس کنفدراسیون ورزش‌های سه گانه غرب آسیا در بخش دیگری از صحبت‌های خود گفت: امیدواریم با حضور گودرزی در وزارت ورزش و توجهی که وی به رشته ورزش‌های سه گانه دارد بتوانم از حمایت وزارت ورزش برخوردار شویم و به راحتی سهمیه المپیک را از ان خود کنیم زیرا حضور وی تحول شگرفی در حوزه ورزش به وجود آورده است.

وی در خصوص موفقیت 3 بازیکن در رشته ورزش سه گانه در رنکینگ آسیایی بیان کرد: ورزشکاران با حضور مداوم در پیکارهای جهانی شایستگی کسب موفقیت در رقابت‌هاتی بین المللی و آسیایی را خواهند داشت، زمانی که مسئولان ورزش به این گروه از ورزشکاران موفق توجه کنند زیرا برای پیشرفت رشته ورزشی سه گانه در عرصه بین المللی فراهم می‌کند.

**هیئت‌های ورزشی سه گانه ضعیف توبیخ می‌شوند

محمد علی صبور در ادامه گفت: هیئت‌های ورزشی ضعیف توبیخ می‌شوند تا در عملکرد خود اصلاحاتی ایجاد کنند و تلاش می‌کنیم از مدیران خلاق مستعدی استفاده کنیم.

وی در مورد معرفی هیئت‌های ورزشی برتر بیان کرد: همکاری و عملکرد خوب مدیران و کارکنان یک هیئت ورزشی تاثیر زیادی در پیشرفتش دارد و هیئت ورزشی آذربایجان شرقی از چنین همکاری و حمایتی برخوردار است و به این هیئت‌ها بودجه خاص برای تشویق اختصاصی داده شود.

وی در ادامه بیان کرد: عامل دیگری که در موفقیت هیئت ورزشی آذربایجان شرقی نقش داشت، استعدادیابی نونهالان است که زمینه رشد و شکوفایی استعدادها را فراهم آورده و باعث ایجاد رقابت بین دیگر هیئت‌های ورزشی می‌شود.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار