شهردار منطقه 9 گفت: با تشکیل بانک اطلاعاتی از اراضی رهامانده و متروکه در سطح منطقه ، شناسایی و ساماندهی عملکردی این اراضی در قالب کمیته ای صورت می گیرد.

به گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان،‌ سیدعلیرضا حسینی شهردار منطقه 9 در این خصوص اظهار داشت: براساس شناخت دقیق پهنه های عملکردی ، فرصتها و کمبودهای منطقه ، به نوعی تولید ثروت می کنیم و اراضی رها شده به چرخه اقتصادی باز می گردد.

وی افزود: این کمیته راه حل های مدیریتی برای این منبع بزرگ ثروت در نظر گرفته و پیشنهاداتی در خصوص بازآفرینی اقتصادی و احیاء عملکردی آنها ارائه می دهد.

حسینی تصریح کرد: ساماندهی اماکن مخروبه و متروکه شهری برای پیشگیری از وقوع جرم مهم و ضروری است و به نوعی از بروز معضلات و آسیب های اجتماعی پیشگیری می کند.

وی ادامه داد: با توجه به مشکلات ناشی از وجود زمین های رهامانده ، باید ساماندهی این زمین ها در اولویت برنامه های مدیریت شهری قرار گیرد و نسبت به آن تعیین تکلیف لازم نیز انجام شود.

بر اساس این گزارش ، نخستین جلسه کمیته شناسایی و ساماندهی عملکردی اراضی متروکه با حضور شهردار منطقه ، قائم مقام ، معاونین ، شهرداران نواحی و روسای ادارات املاک ، حقوقی و مشارکت ها و دکتر قربانی مدیر مطالعات و برنامه ریزی امور مناطق و خانم دکتر رجبی ناظر علمی پروژه و عضو هیئت علمی دانشگاه برگزار شد.


انتهای پیام/


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار