پورمختار در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان خبر داد

انضمام اطلاعات جدید به گزارش«فساد و تخلف» درفوتبال/ اطلاعات جدید به ضرر برخی اشخاص است

رئیس کمیسیون اصل 90 مجلس از اضافه شدن اطلاعات جدید به گزارش مجلس درباره موضوع "فساد و تخلف" در فوتبال خبر داد.

محمدعلی پورمختار نماینده مردم بهار و کبودرآهنگ در گفت‌وگو با خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان درباره آخرین اخبار از ارائه گزارش "تخلف و فساد" در فوتبال به صحن علنی مجلس گفت: در حال حاضر آقای رسایی مشغول آماده‌سازی  گزارش تخلف در فوتبال است که البته امیدوار بودیم این گزارش در یکی دو هفته گذشته به صحن علنی مجلس ارائه شود.

رئیس کمیسیون اصل 90 مجلس متذکر شد: طبق پیگیری‌ها از آقای رسایی مطلع شدیم که اطلاعات جدیدی در خصوص پرونده فساد در فوتبال به تازگی واصل شده است که نیاز است این اطلاعات در گزارش نهایی لحاظ شود.

پورمختار تأکید کرد: اصلاح گزارش نهایی تخلف در فوتبال با توجه به کسب اطلاعات جدید بعضاً به نفع و ضرر برخی اشخاص مجرم در این پرونده بوده است.

این نماینده مجلس با اشاره به اینکه در رابطه با پرونده فساد در فوتبال برخی اخبار و اطلاعات جداگانه‌ای را دریافت کرده است، بیان داشت: بنده پس از بررسی اطلاعات به دست آمده این اطلاعات را در اختیار جناب آقای رسایی قرار دادم که ایشان اذعان داشتند برای بررسی این اطلاعات به زمان احتیاج دارند تا بشود این اطلاعات را بررسی کرد و نهایتاً‌ در گزارش نهایی لحاظ داشت.

رئیس کمیسیون اصل 90 مجلس در ادامه در پاسخ به سوالی مبنی بر این که آیا از سوی مسئولین فدراسیون فوتبال شکایتی مبنی بر گزارش تهیه شده مجلس داشته‌اید یا خیر؟ در پایان گفت: تا به حال شکایتی از مسئولین فوتبال مبنی بر گزارش مجلس درباره تخلف و فساد در فوتبال نداشته‌ایم.
انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار