عضو مجمع نمایندگان استان کردستان از سفر رئیس جمهور به این استان خبر داد و گفت: مطالبات امروز مردم استان کردستان بر اساس همان بیانیه 10 ماده‌ای انتخاباتی روحانی است که هنوز نیازهای مردم برآورده نشده است.

"امید کریمیان" عضو مجمع نمایندگان استان کردستان در گفتگو با خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران؛ از سفر رئیس جمهور به استان کردستان خبر داد و گفت: قرار است، طبق برنامه‌ریزی قبلی حجت‌الاسلام حسن روحانی به‌ همراه تعدادی از اعضای هیئت دولت روز شنبه (3 مرداد ماه) هفته آینده سفری به استان کردستان داشته باشند.

نماینده مریوان و سروآباد تصریح کرد: جلساتی را تاکنون با رئیس جمهور براساس مطالبات مردم استان کردستان برگزار کرده‌ایم و تا روز شنبه جلسه دیگری هم خواهیم داشت.

وی در ادامه افزود: مطالبات امروز مردم استان کردستان براساس همان بیانیه 10 ماده‌ای انتخاباتی روحانی است که در زمان انتخابات وعده عملی شدن آن را به مردم داده بود. 

کریمیان بیان داشت: مسائل عمرانی، شاخص‌های آموزش و پرورش، بهداشت و درمان، صنعت و معدن، مسکن، اشتغالزایی و ... استان کردستان زیر استانداردهای کشوری است.

عضو مجمع نمایندگان استان کردستان خاطرنشان کرد: بندهایی از این بیانیه مغفول مانده و برخی دیگر عملیاتی شده اما می‌توان گفت که هنوز نیازهای مردم برآورده نشده است.

شایان ذکر است؛ براساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده از سوی مجمع نمایندگان استان کردستان برای سفر رئیس‌جمهور و اعضای هیئت دولت به این استان، قرار است روحانی در بدو ورود به این استان در جمع مردم سنندج سخنرانی کرده و پس از آن دیداری با علما و فعالان اقتصادی این استان داشته باشد.

همچنین وزرای دولت بعد از سفر به شهرستان‌های استان کردستان، گزارش جمع‌بندی آن را در جلسه روز یکشنبه (4 مردادماه) دولت مطرح و بررسی می‌کنند و نهایتا رئیس‌جمهور و وزرای دولت شامگاه یکشنبه (4 مرداد ماه) سنندج را به‌مقصد تهران ترک خواهند کرد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار