پس از پایان یافتن فینال رقابت‌های لیگ جهانی والیبال سرمربیان دو تیم فرانسه و صربستان به مصاحبه پرداختند.

فینالیست‌های لیگ جهانی والیبال چه گفتند؟به گزارش خبرنگار حوزه دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از سایت world of volley: در پی برگزاری رقابت های فینال لیگ جهانی والیبال، تیم ملی فرانسه، روند شگفتی سازی خود در این رقابتها ادامه داد و موفق شد با شکست صربستان به قهرمانی این دوره از رقابت‌ها دست یابد.
 
پس از اتمام  این دیدار سرمربیان دو تیم به صحبت پرداختند.
 
لورانت تیلیه سرمربی تیم ملی فرانسه در این خصوص گفت: دیدار بسیار سختی در این سطح از رقابت‌های لیگ جهانی داشتیم و در نهایت به پیروزی رسیدیم چرا که بر روی هر امتیاز تمرکز می کردیم.
 
بنجامین تونی اوتی کاپیتان تیم ملی فرانسه نیز در این باره افزود: فشار کمتری نسبت به تیم‌های دیگر بر روی ما بود، چون از سطح B آمده بودیم، اما می‌دانستیم باید ببریم، ما برزیل را در سال 2013 شکست دادیم و می‌دانستیم می توانیم دوباره این کار را انجام دهیم، چرا که دو ماه و نیم تمرینات سخت را پشت سر گذاشته بودیم.

گرابیک سرمربی صربستانی نیز پس از باخت تیمش و کسب عنوان نایب قهرمانی تصریح کرد: من به تیم ملی فرانسه تبریک می گویم، به هر حال شکست هم جزئی از ورزش است، ما در این دیدار بازی همیشگی‌مان را ارائه ندادیم اما در کل از عملکردمان در این دوره از رقابت‌ها راضی و خوشحال هستم.
 
هواداران برزیلی نیز در این دوره از رقابتها سنگ تمام گذاشتند و فوق العاده ظاهر شدند و ما را حمایت کردند به طوریکه تمام مدت ما احساس می کردیم در خانه به سر می بریم.
 
انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار