مدیر راهداری اداره کل راه و شهرسازی استان مازندران گفت: با تلاش شبانه روزی و خستگی ناپذیر راهداران محورهای ایمن برای ورود گردشگران و مسافران به این استان فراهم شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری؛ علی محمد زاد افزود: با توجه به تعطیلات عید فطر و پیش بینی حضور مسافرین و گردشگران به استان فعالیتهای گسترده ای از ماه قبل بصورت ضربتی در خصوص ارتقا ایمنی محورها در قالب اجرای روکش آسفالت ، نصب نیوجرسی ، نصب انواع علائم ، آشکار سازی نقاط یر حادثه ، اجرای خط کشی و نصب انواع تابلو های اطلاعاتی و هشداردهنده و ... در دستور کار قرار گرفت.

وی ادامه داد : از این رو در ایام تعطیلات این اداره کل با استقرار نیروهای راهداری خود در محورهای شریانی و ایمن سازی محورها توانست برای موج دوم سفرهای تابستانی امسال راههای ایمن و مناسبی را در اختیار کابران جاده ای قرار دهد.

محمد زاده یادآور شد : بازگشایی قطعه 4 آزاد راه تهران - شمال و همچنین تقاطع غیر همسطح سمسکنده کمربندی ساری و چهارخطه مرزن آباد از دیگر اقدامات بهنگام این اداره کل بود که در جهت تسریع در امر تردد و روان سازی ترافیک صورت پذیرفت.

مدیر راهداری اداره کل راه و شهرسازی استان در خاتمه از همدلی و تعامل نیروهای پلیس راه و دیگر دستگاه های امداد و نجات جاده ای با عوامل راهداری قدردانی کرد.

در حال حاضر هوای مازندران ابری و بارانی است.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.