نامزد انتخابات ریاست جمهوری آمریکا مدعی شد که توافقنامه هسته ای با ایران توافقنامه بدی است.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان؛ نامزد انتخابات ریاست جمهوری آمریکا مدعی شد که توافقنامه هسته ای با ایران توافقنامه بدی است.

اسکات واکر فرماندار ایالت ویسکانسین آمریکا که یکی از نامزدهای جمهوریخواه در انتخابات ریاست جمهوری سال دوهزار و شانزده در آمریکا است در گفتگوی اختصاصی با شبکه تلویزیونی سی ان ان درباره توافق هسته‌ای جمهوری اسلامی ایران با گروه پنج بعلاوه یک به پرسش های سی ان ان پاسخ داد.

مجری سی ان ان درحالیکه سوار اتوبوس تبلیغات انتخابات ریاست جمهوری اسکات واکر شده بود از وی پرسید: آیا شما اقدام به افزایش تحریم های (ایران) خواهید کرد حتی اگر همه همپیمانان در سراسر دنیا مخالف اقدام شما باشند؟

اسکات واکر گفت: بله، به نظر من این توافقنامه بد است، این توافقنامه برای ما بد است، توافقنامه بد برای اسرائیل است، توافقنامه بد برای منطقه است. این توافقنامه باعث ایجاد مسابقه تسلیحاتی در منطقه نخواهد شد بلکه مسابقه تسلیحات هسته ای در منطقه را سرعت خواهد بخشید. این توافقنامه با برداشتن تحریم ها، باعث قدرت بخشیدن به ایران می شود تا هرکاری که می خواهد بکند. این توافقنامه نه تنها باعث اعتبار بخشی به ایران در دنیا می شود بلکه مشکلات ما در مورد زیرساخت های هسته ای غیر قانونی شان را بیشتر می کند درحالیکه این کشور در صدر حامیان تروریسم دولتی قرار دارد.

انتهای پیام/

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار