شاهین خالدان,تنیسور کشورمان معتقد است برد حسین زاده در بازی ما قبل پایانی می تواند ایران را در گروه دو دیویس کاپ نگه دارد.

به گزارش خبرنگار سایر حوزه ها گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان شاهین خالدان پس از شکست تیم دونفره ایران مقابل کویت گفت: تیم دو نفره کویت بسیار هماهنگ هستند و در چند فیوچرز بین المللی نتایج خوبی را کسب کرده اند و خودمان هم قبل از بازی شانس کمی را برای پیروزی در این دیدار قائل بودیم.

وی در ادامه در خصوص روز پایانی رقابتها بیان کرد:همه چیز بستگی به بازی محسن حسین زاده مقابل حریف کویتی دارد. اگر بتواند این بازی را با برد پشت سر بگزارد شانس خوبی را برای ماندن در گروه دو دیویس کاپ داریم.

ملی پوش کشورمان همچنین در خصوص حضورش به جای امید سوری در ترکیب تیم عنوان داشت: با صلاحدید کادر فنی این تغییر ایجاد شد و برای این بازی کاملا اماده بودم و در هیچ صورتی نمی توانستیم مقابل تیم کویت برنده باشیم.

خالدان در پایان درباره ی کیفیت زمین این رقابتها اظهار داشت: زمین از کیفیت مطلوبی برخوردار نبود و در هردو بازی با این مشکل رو به رو بودم. در کل شرایط برای یک بازی ایده ال فراهم نبود اما این مشکل برای هردو تیم بود و نمی توان این باخت را گردن زمین انداخت.

انتهای پیام/
برچسب ها: خالدان ، تنیس ، دیویس کاپ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار