پسر جوانی که با تهدید چاقو اقدام به زورگیری از شهروندان می‌کرد، توسط ماموران کلانتری شناسایی و دستگیر شد.

زورگیر چاقو به دست در پاتوق خلافکاران شهر به دام افتاد + عکس
به گزارش خبرنگار حوزه حوادث گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان ،ساعت 15:45 پانزدهم تیرماه با توجه به مراجعه فردی به این یگان و ارائه یك برگ شگوایه از دادسرای ‏ناحیه 34 تهران مبنی بر اینكه توسط فردی به نام "فرشاد" ‏‏30 ساله  مورد زورگیری واقع شده است و پول و گوشی ایشان به سرقت رفته است ‏شناسایی این فرد با توجه به سوابق متعدد شرارت این فرد در دستور كار ‏عوامل تجسس این یگان قرارا گرفت.

در تحقیقات مشخص گردید ‏این فرد در یكی از مكانهای پاتوق افراد خلافكار و سابقه دار در محله مرتضوی تهران پنهان شده است ‏و که متهم در محل شناسایی و در حالی كه مقاومت می‌كرد و نسبت به ‏ماموین تمرد داشته و از فرمان پلیس سرپیچی میكرد دستگیری شد.

در بازرسی از این فرد علاوه بر یك قبضه چاقو، گوشی تلفن همراه شاكی و ‏شار‍‍‍ژر آن كشف گردید با انتقال متهم به كلانتری و با حضور شاكیان  مشخص گردید ‏اموال مكشوفه از متهم به شكات تعلق دارد و ضمن دعوت از شكات احتمالی 4 نفر ‏دیگر در كلانتری حاضر شدند و ضمن شناسایی متهم اعلام داشتنه اند به دلیل ‏سرقت تهدید از این فرد شكایت داریم و خواهان رسیدگی می باشیم.

سرهنگ سیروس کتابعلی رییس کلانتری 108نواب درباره این خبر به باشگاه خبرنگاران گفت:متهم پس از تحقیقات مقدماتی جهت تحقیقات بیشتر و کشف سایر جرایمش در اختیار کارآگاهان پایگاه هشتم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
فرهاد
۰۹:۱۰ ۲۸ تير ۱۳۹۴
چقدرخوب میشه اگه دستش روقطع کنن
آخرین اخبار