انتظار رگبار و رعد و برق و وزش باد شدید موقت به سبب رشد ابرهای جوششی در اردبیل، خراسان شمالی، شمال سمنان،البرز و تهران وجود دارد.

به گزارش خبرنگار حوزه راه‌ و شهرسازی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان؛ بارش متناوب باران گاهی با احتمال رعد و برق و وزش باد در استان‌های گیلان، مازندران، گلستان و ارتفاعات مرکزی البرز در شرق گیلان و غرب و شرق مازندران با احتمال آبگرفتگی معابر عمومی پیش‌بینی می‌شود. 

همچنین علاوه بر این انتظار رگبار و رعد و برق و وزش باد شدید موقت به سبب رشد ابرهای جوششی در اردبیل، خراسان شمالی،  شمال سمنان، زنجان، جنوب آذربایجان شرقی، قزوین، شمال همدان، شمال مرکزی، قم، البرز و تهران وجود دارد.

از بعدازظهر امروز و طی روز دوشنبه با تقویت جریان‌های شمالی، بارش در سواحل دریای خزر، بویژه درسواحل مرکزی و شرقی، تشدید شده و دریای خزر مواج خواهد شد و گستره بارش‌های رگباری دامنه‌های جنوبی البرز را نیز فرا می‌گیرد.

 طی سه روز آینده در بخش‌هایی از شرق، شمال شرق و جنوب شرق کشور، وزش باد و گرد و خاك سبب کاهش دید افقی و کیفیت هوا خواهد شد و در منطقه زابل در بعضی ساعات توفان گرد و خاك رخ خواهد داد. 

آسمان تهران کمی ابری و در پاره‌ای نقاط غبار محلی را خواهد داشت همچنین در ساعات بعدازظهر احتمال افزایش ابر و رگبار و رعد و برق مورد انتظار است. بیشینه دما امروز تهران با 2 درجه کاهش نسبت به روز قبل به 34 درجه خواهد رسید.

انتهای پیام/
برچسب ها: تردد ، ممنوعیت ، محدودیت ، محور
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار