سرهنگ جمشیدی راد در گفتگوی اختصاصی با باشگاه خبرنگاران:

توقیف 12 خودرو به دلیل ارتکاب دو تخلف حادثه ساز/ ترافیک نیمه سنگین در اتوبان تهران – قم

رئیس پلیس راه استان قم از توقیف خودروی رانندگانی که در این تعطیلات مرتکب دو تخلف حادثه ساز می‌شوند، خبر داد.

تشیعی// توقیف 12 خودرو به دلیل ارتکاب دو تخلف حادثه ساز/ ترافیک نیمه سنگین در اتوبان تهران – قمسرهنگ جمشیدی راد رئیس پلیس راه استان قم در گفت‌و‌گو با خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان گفت: برابر اخبار دریافتی در اتوبان تهران – قم و قم – سلفچگان، هم اکنون ترافیک نیمه سنگین و در سایر محورهای مواصلاتی این استان، وضعیت ترافیکی عادی و روان است.

وی در ادامه بیان کرد:‌ با توجه به موج دوم سفرهای تابستانه که از روز چهارشنبه هفته گذشته آغاز شد، در دو رو ابتدایی شروع طرح ترافیک تابستانه، تعداد 12 خودرو که مرتکب دو تخلف حادثه ساز شدند، توقیف شد و رانندگان نیز جریمه شدند.

سرهنگ جمشیدی راد بیان کرد: بیشترین تخلفات سر زده از سوی رانندگان متخلف، تخطی از سرعت مطمئنه و حرکات مارپیچ و نمایشی بوده است.

رئیس پلیس راه استان قم با اشاره به اینکه از فردا (یکشنبه) حجم ترافیک در محورهای مواصلاتی این استان افزایش چشمگیری خواهد داشت، گفت: استان قم با 17 استان کشور راه ارتباطی دارد و این مسئله باعث تردد زیاد در این محور شده است و بر همین اساس با توجه به حجم بالای ترافیک در این محور در روز پایانی تعطیلات از فردا از ساعت 15 تا 23 تردد تمامی وسایل نقلیه سنگین از سلفچگان به سمت قم ممنوع بوده و این دسته از وسایل نقلیه می‌توانند از آزادراه سفلچگان – ساوه و ساوه – تهران در هر دو مسیر تردد کنند.

وی در پایان افزود: در ماه جاری تعداد 6 فقره از تصادفات به دلیل ترکیدگی لاستیک بوده که به همین منظور از رانندگان درخواست می‌کنیم قبل از سفر از لاستیک‌های خودروی خود بازدید کنند و در صورت صاف بودن، نسبت به تعویض آن اقدام کنند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار