رئیس فدراسیون تیراندازی گفت: وضعیت مالی فدراسیون بحرانی است اگر بودجه‌‌ای به ما نرسد ملی پوشان به مسابقات جهانی آذربایجان اعزام نخواهد شد.

مهدی هاشمی در گفتگو با خبرنگار سایر حوزه‌ها گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره وضعیت مالی فدراسیون و حمایت‌های وزارت ورزش از فدراسیون بیان کرد: با توجه به این که در آستانه اعزام ملی پوشان به مسابقات جهانی آذربایجان هستیم، اما متاسفانه تاکنون هیچ بودجه‌ای از سوی وزارت ورزش به فدراسیون  تزریق نشده است.
 
هاشمی افزود: قرار بود تیم ملی تفنگ تپانچه به آذربایجان اعزام شوند که با توجه به شرایط پیش آمده این اعزام در هاله‌ای از ابهام قرار دارد.
 
رئیس فدراسیون تیراندازی درباره اعزام ملی پوشان به مسابقات جهانی آذربایجان اشاره کرد: این مسابقات از 15 مرداد شروع خواهد شد هیچ چیز برای اعزام تیراندازان مشخص نیست اگر وضعیت به همین منوال پیش برود وزارت ورزش بودجه در اختیار ما قرار ندهد اعزامی نخواهیم داشت.
 
هاشمی افزود: با توجه به بدهی سنگین فدراسیون که حدود 7.5 میلیارد است دیگر امکان تامین پول قرضی هم وجود ندارد و شرایط مادی فعلی برای تیراندازی واقعا اسف بار است و مسئولان حاضر در وزارت ورزش توجهی به این موضوع ندارند و نه تنها از نظر مادی بلکه روحی نیز شرایط همه بازیکنان به هم ریخته است و از انگیزه‌ها کاسته شده است.
 
وی درباره محدودیت ملی پوشان برای حضور در تیم‌های ملی گفت: با توجه به وضعیت مالی فدراسیون چاره‌ای جز حذف تعدادی از ورزشکاران ملی پوشان نبود این کار ریسک ما را برای کسب سهمیه المپیک بالا می‌برد و شانس ما برای حضور در برزیل از دست خواهد رفت.
 
رئیس فدراسیون تیراندازی افزود: البته به ملی پوشان اعلام کردیم که در صورت صرف هزینه شخصی برای حضور در جام جهانی آذربایجان چنانچه سهمیه‌ بازی‌های المپیک را کسب کنند همه هزینه ها به آنها پرداخت خواهد شد.
 
وی در پایان خاطر نشان کرد: در مسابقات دانشجویی تیراندازان عملکرد بسیار خوبی داشتند و با کسب بیشترین مدال موفق‌ترین تیم ورزشی بودند، اما با این حال هنوز این موفقیت‌ها در نگاه مسئولان بسیار کمرنگ است و وزارت باید نگاه ویژه‌ای به این موضوع داشته باشد که متاسفانه تا به حال مساعدتی در این خصوص اتفاق نیفتاده است.
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار