چهار مرد جوان که متهم هستند به‌عنوان مشتری وارد شرکتی شده و علاوه بر مدیرعامل شرکت، منشی او را مورد تعرض قرار داده‌اند برای بازجویی به دادگاه کیفری شماره یک فرستاده ‌شدند.

محسنی///////تعرض وحشیانه 4 مرد به خانم مدیر و منشی اش
به گزارش باشگاه شبانه باشگاه خبرنگاران جوان، یک هفته قبل در یکی از مناطق مرکزی تهران زن جوانی هراسان با مأموران پلیس تماس گرفت و گفت: جوانی به او  تجاوز  کرده و دوستان آن فرد نیز منشی ‌او را آزار داده‌اند.

وقتی مأموران به محل رسیدند، متوجه شدند درگیری شدیدی بین این دو زن و عاملان تجاوز اتفاق افتاده ‌است و علاوه بر شکسته‌‌شدن بخشی از وسایل شرکت، دو قربانی این حادثه نیز مورد ضرب‌وجرح قرار گرفته‌اند.

بلافاصله به دستور قاضی کشیک، دو زن قربانی به پزشکی قانونی فرستاده شدند و تحقیقات از آنها آغاز شد. مدیر شرکت به مأموران گفت: «من چند بار تلفنی با یکی از متهمان صحبت کرده‌ بودم و فکر می‌کردم او مشتری است. شرکتی که من دارم این‌طور است که کارهایی را می‌گیرد و برای انجام در خانه به افراد مختلف می‌سپارد. مردی چندبار به من زنگ زد و گفت کار می‌خواهد. روز حادثه هم قرار بود برای بستن قرارداد بیاید و ما منتظرش بودیم. آن روز فقط من و منشی‌ام در دفتر بودیم. ابتدا مرد جوان وارد شد و زمانی که از تنهایی ما دو نفر مطلع شد، به دوستانش خبر داد و سپس آنها هم آمدند. مردی که برای بستن قرارداد آمده بود به من تعرض کرد و سه نفر دیگر هم به منشی‌ام تعرض کردند. وقتی ما می‌خواستیم مقاومت کنیم وسایل شرکت را شکستند و بعد هم به‌شدت ما را کتک زدند. وضعیت را طوری درست کردند که نتوانستیم به پلیس خبر بدهیم».

پزشکی قانونی آثار ضرب‌وجرح و تعرض را در مورد هر دو زن تأیید کرد. یک روز بعد از این حادثه درحالی‌که تحقیقات برای پیداکردن شماره‌هایی که متهمان از طریق آن با شرکت تماس گرفته‌ بودند، آغاز شده ‌بود مدیر شرکت به مأموران خبر داد مردی که به او تعرض کرده یک‌بار دیگر تماس گرفته و شماره تلفنش را به او داده‌ است.

زن جوان گفت: «او به من زنگ زد. درحالی‌که سرش فریاد می‌زدم به من گفت عاشقم شده‌ است و می‌خواهد با من ازدواج کند و مدت‌ها بود که نقشه ازدواج با من را داشت».

مأموران بعد از اطلاع از موضوع، آموزش‌های لازم را به زن جوان ارائه دادند و از او خواستند با متهم صحبت کند و او را سر قرار بکشاند. مدیر شرکت با متهم تماس گرفت و به درخواست مأموران به پسر جوان گفت عاشقش شده‌ است و می‌خواهد دوباره او را ببیند. وقتی مرد جوان به محل قرار که در همان شرکت بود، رفت مأموران پلیس او را محاصره و بازداشت کردند. پلیس با تحقیق از این متهم محل زندگی سه مرد متجاوز دیگر را نیز شناسایی و آنها را بعد از یک هفته بازداشت کرد.

بررسی‌های مأموران نشان داد متهمان در چند مرحله نقشه تعرض به دو زن جوان را طراحی کرده‌اند. پسری که به مدیر شرکت تجاوز کرده ‌بود وقتی از نبود هیچ‌ مردی در شرکت مطمئن شده با دوستانش تماس گرفته بود تا آنها هم برای تعرض بروند؛ اما قرار بود که سردسته گروه تنها کسی باشد که به مدیر شرکت تجاوز می‌کند.

سه متهم این پرونده به تعرض گروهی به منشی و تعرض سردسته گروه به مدیر شرکت اعتراف کردند و جزئیات را شرح دادند، اما یکی از آنها که مردی متاهل است، اعلام کرد هیچ دخالتی در تعرض نداشته و فقط با دوستانش در شرکت حضور داشت. این درحالی است که هر دو زن تأکید کردند هر چهار نفر عامل تعرض بودند و دختر منشی نیز گفت به‌جز سردسته گروه، سه مرد جوان او را مورد آزار جنسی قرار دادند.

پرونده با توجه به اظهارات شکات و متهمان برای رسیدگی و ادامه بازجویی‌ها نزد قاضی اصغرزاده، رئیس شعبه هشت دادگاه کیفری شماره یک استان تهران فرستاده ‌شد. متهمان و شاکیان یک‌بار دیگر گفته‌های خود را تکرار و متهمان اتهامات خود را قبول کردند.

این درحالی است که در ادامه تحقیقات مشخص شد سه نفر از متهمان به دختر دیگری نیز تعرض کرده‌اند و پرونده شکایت او در شعبه دیگری از دادگاه کیفری شماره یک در حال بررسی‌ ‌است. دختر جوان بعد از اینکه سه متهم را دید، آنها را شناسایی کرد و گفت متهمان او را ربوده و مورد آزار قرار داده‌اند و کاملا چهره‌ آنها را به خاطر دارد.

هرچند متهمان گفته‌های دختر جوان را قبول نکردند، اما محل وقوع جرم و جزئیاتی که دختر جوان می‌گفت به یافته‌های مأموران در مورد متهمان بسیار نزدیک بود بنابراین تحقیقات در این مورد نیز از سوی مأموران آغاز شده‌ است. در‌حال‌حاضر متهمان در بازداشت به سر می‌برند و تحقیقات هیئت قضایی شعبه هشت دادگاه کیفری ‌شماره یک از آنها ادامه دارد.

انتهای پیام/
برچسب ها: تعرض ، متهم ، دستگیری ، پلیس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۵۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۱۵ ۳۰ تير ۱۳۹۴
اولین نبوده آخرین هم نیست.
Iran (Islamic Republic of)
علی
۰۷:۰۷ ۳۰ تير ۱۳۹۴
اعدام باید شوند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۲۱ ۲۹ تير ۱۳۹۴
اعدام اعدام اعدام ...
Iran (Islamic Republic of)
الهام
۱۰:۱۸ ۲۹ تير ۱۳۹۴
اللهم عجل الولیک الفرج
Iran (Islamic Republic of)
مرتضی
۰۹:۵۸ ۲۹ تير ۱۳۹۴
زمانی که کار فرهنگی نشده، (تهاجم فرهنگی)، شرایط ازدواج سخت، بیکاری زیاد، بسترهای فساد زیاد، باز هم از این خبرها باید شنید و باز هم تجاوز! باز هم اعدام و بسیار جرایم دیگر. مشکل جای دیگر است.
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۰۹:۳۱ ۲۹ تير ۱۳۹۴
سلام، حدیثی داریم با این مضمون که فاش کننده ی اعمال زشت مانند انجام دهنده ی آن است؛ صحبت از این گونه اعمال پیامدهای ناخوشایندی در جامعه خواهد داشت؛ از جمله زدودن قبح عمل زشت، ریختن آبروی افراد و . . . . کاش مسئولین محترم سایت در کنار خود کارشناس مذهبی خبره ای داشتند و در مورد انتشار خبرها با ایشان مشورت می کردند تا خدای نکرده مرتکب حرام نشوند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۲۲ ۲۹ تير ۱۳۹۴
ظاهرا اصل موضوع كه تبعاتش براي اين خانما تا آخر عمر باقي ميمونه فراموش شده،، ضمنا شيوه هاي كشف جرم كه يكي دوتا نيس وفرار ازشون براي مجرمين به اين سادگيا نيست.
اون چيزي كه كارو براي پليس سخت ميكنه رفتارونوع عملكرد قرباني هاس نه اطلاع مجرمين از شگرد كاراگاهان
Iran (Islamic Republic of)
سعید
۰۸:۱۴ ۲۹ تير ۱۳۹۴
فقط اعدام
Iran (Islamic Republic of)
امین
۰۰:۴۳ ۲۹ تير ۱۳۹۴
فقط باید اعدام شن همین
Iran (Islamic Republic of)
ayoob
۰۰:۰۱ ۲۹ تير ۱۳۹۴
بایدهر چه زود تر اینها رو در ملاء عام اعدام کرد .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۰۶ ۲۸ تير ۱۳۹۴
اعدام

لطفا این خبر گزاری وضعیت پرونده رو پیگیری کنه
Australia
حسن
۱۳:۴۰ ۲۸ تير ۱۳۹۴
حتما باید مجازات شوند تا موجب عبرت سایرین شود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۵۹ ۲۸ تير ۱۳۹۴
اعدام
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۱۸ ۲۸ تير ۱۳۹۴
دولت اگر بجای اعدام از همون حکم خدا یعنی سنگسار در ملا عام استفاده کنه دیگه کسی جرات همچنین غلطایی نمی کنه
United States of America
ASD
۱۱:۲۳ ۲۸ تير ۱۳۹۴
آقا چرا انقدر توی این سایت خبرهای تجاوزهای جنسی رو میذارید. اینا خودش باعث می شه مردم بیشتر به این چیزا فکر کنن و حتی بعضی ها همین جور جا ها این روش ها رو یاد میگیرن!!!
Iran (Islamic Republic of)
حقیقت
۱۰:۴۸ ۲۸ تير ۱۳۹۴
با سلام خطاب به ناشناس که گفته بود چرا در مملکت اسلامی این اتفاق باید بی افتد باید عرض کنم وقتی مردم ماهواره را قبول می کنند و به زندگی غربی ها عشق می ورزند و مهم تر اینکه زن کار اصلی آن خانه داری و تربیت فرزند است ولی قبول نمی کند این عواقب طبیعی آن است!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۴۸ ۲۸ تير ۱۳۹۴
فقط اعدام بدون معطلی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۳۰ ۲۸ تير ۱۳۹۴
بنظر من دست نويسنده درد نكنه كه اين اتفاق رو نوشت
بذار مردم بدونند تو جامعه ما چي ميگذره
چرا بايد واقعيت كتمان شود
بذار درس عبرتي باشد براي بقيه.
Iran (Islamic Republic of)
عبدالله
۰۹:۵۳ ۲۸ تير ۱۳۹۴
سلام ، از مرجع محترم قضایی تقاضای اعدام در ملاء عام را داریم.
Iran (Islamic Republic of)
حسین
۰۹:۱۶ ۲۸ تير ۱۳۹۴
مجازات نشدن واقعی ایندست از آدمها باعث فراگیر شدن این قبیل تجاوزات شده است خدا کنه قضات رای اسلامی را صادر کنند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۴۰ ۳۰ تير ۱۳۹۴
اشتباهي منفي دادم
Iran (Islamic Republic of)
آرش
۰۸:۴۱ ۲۸ تير ۱۳۹۴
با سلام خدمت مامورين محترم آگاهي و نيروي انتظامي، از آنجاييكه به توان و تجربه شما در مقابله با اين نوع بزهكاري ها و وحشي گري ها ايمان دارم اميدوارم اين مورد نيز به جديت پيگيري شود و عاملان به اشد مجازات برسند. به نظر من بخشش در اين موارد جايي ندارد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۴۱ ۲۸ تير ۱۳۹۴
گرونی و سختی ازدواج و بیکاری جوانها باعث آن است.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۳۹ ۲۸ تير ۱۳۹۴
این هم عاقبت کار کردن زن هاست ... زن وقتی زن بودن و مادر بودن رو که خدا ازش خواسته فدای پول و ثروت میکنه و اینجور ادای مردها رو در میاره باید هم منتظر هر بلایی باشه
Iran (Islamic Republic of)
ایرانی
۰۸:۲۹ ۲۸ تير ۱۳۹۴
وقتی جوانان بیکار باشند و مکانی هم برای تخلیه انرژی و تفریح نداشته باشند و نتوانند برای خود همسری اختیارکنند و به آینده خود امیدی نداشته باشند بیشتر باید از خبرها بخونیم و اوضاع جوانان زمانی که مشکلاتشان حل نشود از این بدتر هم میشود
Iran (Islamic Republic of)
محسن
۰۸:۱۰ ۲۸ تير ۱۳۹۴
در شیراز بیش از 500 نفر بابت روزه خواری که کار حرام است تازیانه زدند خداکنه به این گروه از افراد هم درس خوبی داده بشه که از کارهای بد فرارکنند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۰۰ ۲۸ تير ۱۳۹۴
لطفا به اشدمجازات رسانیده شوندتاکسی دیگرجرات اینکارهارونداشته باشد
Iraq
اسدی
۰۶:۴۴ ۲۸ تير ۱۳۹۴
چقدر بد که تو پایتخت ایران چنین اتفاقی میفته...
ولی نکته مثبتش این بود که خانم ها زنگ زدن وسر پوش نزاشتن رو جرم اون وحشی ها
Iran (Islamic Republic of)
رهگذر
۰۶:۴۲ ۲۸ تير ۱۳۹۴
سلام،گسترش اینگونه جرایم متاسفانه اخلاق اسلامی وامنیت وآرامش درجامعه
راخدشه داروازبین میبرد،لذا ازمسولین قانونگذار وانتظامی وفرهنگی و اجرایی
خواهشمندیم با قاطعیت وجدیت بیشتروبرنامه ریزی مناسبتراین مفاسدرا ازبین برده تا بتوانیم معرف جامعه ای سالم واسلامی وامام زمانی پسند به جهانیان باشیم . انشاءالله .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۳:۳۸ ۲۸ تير ۱۳۹۴
پناه میبرم به خداوند متعال از شر شیطان رانده شده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۳:۲۷ ۲۸ تير ۱۳۹۴
فقط اعداااااااااام
United States of America
ناشناس
۰۳:۲۵ ۲۸ تير ۱۳۹۴
اشد مجازات.
امیدوارم فردا ازاد نشن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۳:۱۳ ۲۸ تير ۱۳۹۴
اعدام
Iran (Islamic Republic of)
مهدی
۰۳:۱۱ ۲۸ تير ۱۳۹۴
فقط اعدام میتواند ذره ای تسکین دل دختران و خانواده ها و مریضی روحی که با آن دست و پا میزنندمرهم باشد.این کثافتا رو فقط اعدام کنین تا عبرتی شود برای کسانی که همچین تفکراتی در سر میپرورانند.
Germany
عدالت اسلامی
۰۳:۰۷ ۲۸ تير ۱۳۹۴
هر چهار نفر آنها بایداعدام شوند و عدالت و قانون مجازات اسلامی باید اجراشود..
Germany
ناشناس
۰۲:۳۴ ۲۸ تير ۱۳۹۴
اعدام کنین اعــــــــــــــــــدام
تا دیگه کسی همچین غلطی نکنه
Iran (Islamic Republic of)
امر به معروف و نهی از منکر
۰۲:۱۲ ۲۸ تير ۱۳۹۴
این چهار نفر صد ها بار باید اعدام شوند اما این دلیل بر بی تقصیری مدیر شرکت ومنشی او نمی شود کسی که هجاب و عفت خود را رعایت نکند باید هم منتظر چنین عواقبی باشد قران کریم در این مورد می فرماید (و به زنان با ایمان بگو که روسری وپوشش خود را به سینه هایشان بچسبانند تا در نزد مردان هوس باز به پاکدامنی شناخته شده و مورد ازار انان قرار نگیرند) تا زمانی که مسئله ی هجاب در جامعه حل نشود باید منتظر عواقبی به مراتب خطرناک تر و بدتر از این مورد باشیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۰۱ ۲۹ تير ۱۳۹۴
از كجا متوجه شدين كه خانم مشكل حجاب داشتن؟
...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۴۶ ۲۸ تير ۱۳۹۴
مردم آبرو دارن آقای نویسنده ..به خدا این خبر ها جز بدی و زشتی و شرمندگی برای کسی که برای او این اتفاق افتاده ندارن..خداوکیلی این خبر ها رو پخش نکنین
Iran (Islamic Republic of)
جعفری
۰۱:۳۸ ۲۸ تير ۱۳۹۴
اعدام هر 4تاش اینها از داعش هم بدترن
Iran (Islamic Republic of)
شعبان
۰۱:۳۵ ۲۸ تير ۱۳۹۴
زن نیاید به تنهایی شرکت بزنه ...جالا امنیت داریم اگه مثل کشورهای عراق وسوریه وافغانستان.... بودیم چه میشد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۲۸ ۲۸ تير ۱۳۹۴
قطعا اعدام، حداقل مجازات تجاوز به عنف است. این حق فردی نیست بلکه حق جامعه است
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۲۰ ۲۸ تير ۱۳۹۴
هر چهار نفر رو اعدام کنید ما خواهان اشد مجازات در ملا عام هستیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۱۱ ۲۸ تير ۱۳۹۴
ممنون از خبرتون
ولی فکر نمی کنید وقتی به این راحتی شگرد های پلیسی را لو می دهید کار را برای پلیس روز به روز سخت تر می کنید.
اطلاع رسانی خوب همراه با رعایت اصول و قواعد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۰۴ ۲۸ تير ۱۳۹۴
خجالت نمی کشید این اخبار زشت را آنهم در باشگاه خبرنگاران جوان منتشر می کنید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۰۴ ۲۸ تير ۱۳۹۴
لطفا هر چه سریعتر این خبیث ها را به سزای اعمالشان برسانید .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۵۶ ۲۷ تير ۱۳۹۴
لطفا اعدامشون كنيد تا هر بيشرفي همچين كاري رو نكنه
اعدامشون كنيد تورو به جونه هر كسي كه دوست داريد
Iran (Islamic Republic of)
بهروز
۲۳:۵۲ ۲۷ تير ۱۳۹۴
فقط سنگسارشون کنید
Iran (Islamic Republic of)
فرزانه
۲۲:۳۹ ۲۷ تير ۱۳۹۴
فقط اعدام
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۲۹ ۲۷ تير ۱۳۹۴
چرابایددرمملكت اسلامي چنین اتفاقاتی بیافتد جای تاسف است
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۲۴ ۲۷ تير ۱۳۹۴
خبر سوخته و تکراری!!!!!!!! جرا!؟؟؟/
Spain
ناشناس
۰۸:۵۱ ۳۰ تير ۱۳۹۴
فقط اعدام در ملا عام . تا درس عبرت سایر مزاحمان نوامیس مردم شود .
آخرین اخبار