معاون خدمات شهری شهرداری استان قم: برای اسکان و پذیرایی از زائران کریمه اهل بیت(ع) و مسجد مقدس جمکران در تعطیلات عید فطر آمادگی کامل را داریم.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از قم: مهدی اصفهانیان مقدم معاون خدمات شهری شهرداری قم با اشاره به تعطیلات عید فطر و افزایش ورود زائران به شهر مقدس قم از اقدامات شهرداری قم در این ایام گفت و افزود: تجهیز و آماده سازی تسهیلات رفاهی مورد نیاز زائران اعم از نمازخانه ها، سرویس های بهداشتی، پارکینگ ها، جایگاه های سوخت و ... از مدت ها قبل در دستور کار شهرداری قم قرار گرفته است.

وی همچنین از آماده سازی بوستان های واقع درمبادی ورودی شهر و اطراف حرم مطهر حضرت معصومه(ع) و جمکران به منظور اسکان موقت زائران و همچنین تامین تسهیلات رفاهی مورد نیاز برای زائران خبر داد.

اصفهانیان مقدم از برطرف سازی مشکل قطعی برق در بوستان ها خبر داد و گفت: با تلاش دستگاه های مربوطه بویژه شرکت توزیع نیروی برق استان مشکل خاموشی بوستان های قم برای اسکان راحت تر زائران به صورت جامع بر طرف شده است.

معاون شهرداری قم به فعالیت اکیپ های 16 گانه تخلفات شهری برای کنترل ناهنجاری های اجتماعی با همکاری نیروی انتظامی و اداره کل بهزیستی و سایر دستگاه ها اشاره کرد.

وی از آماده باش شبانه روزی ناوگان حمل و نقل عمومی شهرداری برای نقل و انتقال شهروندان و زائران، گفت و اظهار داشت: ارتقا ضریب ایمنی شهر با محوریت سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری و استقرار اکیپ های عملیاتی و خودرویی در سطح مناطق شهر و مبادی ورودی و خروجی بویژه هسته مرکزی شهر و جمکران در دستور کار قرار گرفته و محقق شده است.

اصفهانیان مقدم در پایان گفت: امیدواریم شهرداری قم با همکاری و تعامل کلیه دستگاه بتواند، خدمات مناسبی را به زائران و مجاوران حرم حضرت معصومه (ع) در این ایام ارائه دهد.

انتهای پیام/ح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.