رئیس کمیسیون امنیت‌ملی و سیاست‌خارجی مجلس با صدور پیامی فرا رسیدن عید سعید فطر را به همتایان خود در مجالس کشورهای اسلامی تبریک گفت.

به گزارش حوزه مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران، علاءالدین بروجردی رئیس کمیسیون امنیت‌ملی و سیاست‌خارجی مجلس شورای اسلامی با صدور پیامی فرا رسیدن عید سعید فطر را به همتایان خود در مجالس کشورهای اسلامی تبریک گفت.

متن کامل این پیام به شرح ذیل است:
السلام علیکم و رحمه‌الله و برکاته

با خرسندی فراوان فرارسیدن عید بزرگ اسلامی، تجلی مودت و برادری امت اسلامی عید سعید فطر را به جنابعالی و همکاران محترمتان تبریک می‌گویم.

امیدوارم در پایان ماه مبارک رمضان در پرتو رحمت واسعه پروردگار حکیم عزیز و با بهره‌گیری از فضایل و برکات ماه عظیم‌الشأن رمضان شاهد تقویت صمیمیت و برادری، انسجام و وحدت میان امت اسلامی باشیم.

معتقدم مصائب کنونی جهان اسلام ناشی از سیاست‌های استکباری قدرت‌های جهانی و صهیونیسم جهت تداوم سلطه و نفوذ شوم خود بر امت اسلامی از طریق تقویت افراطی‌گری و تروریسم می‌باشد.

تقویت همکاری‌های دوجانبه از جمله مناسبات پارلمانی می‌تواند گام مهمی جهت ایجاد فضای رشد و بالندگی، اتحاد و برادری و زدودن فضای تفرقه و اختلاف میان کشورهای اسلامی، احقاق حقوق مردم مظلوم فلسطین، آزادی قدس شریف و سرزمین‌های اشغالی باشد.

در این راستا مجلس شورای اسلامی آماده هرگونه همکاری و تعامل سازنده و مفید است.

از خداوند منان سربلندی و عزت امت اسلامی و سعادت و بهروزی جنابعالی را خواستارم

علاءالدین بروجردی

رئیس کمیسیون امنیت‌ملی و سیاست‌خارجی مجلس شورای اسلامی

انتهای پیام/


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار