نماینده ولی فقیه و امام جمعه بندرعباس گفت: برگزاری هر چه باشکوه تر نماز روز عید سعید فطر نشان دهنده عزت اسلام ، شکوه ایمان و مومنان است .

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بندر عباس؛ آیت الله نعیم آبادی در خطبه های امروز نماز جمعه در بندرعباس افزود : برپایی یکجا و یکپارچه این نماز مقدس به امامت جماعت نماینده فقیه هر شهر از موکدات خاص اسلام و ائمه معصوم (ع) است .

وی همچنین در خصوص نتایج مذاکرات تیم هسته ای ایران گفت : زحمات و رای زنی های دیپلمات های ایرانی قابل تقدیر است و مردم و مسئولان بایستی یکپارچگی و تبعیت از فرامین رهبری را تا رسیدن به نتجه ی نهایی که خواست ملت ایران است حفظ کنند .

آیت الله نعیم آبادی در ادامه خطبه ها ی امروز جنایت های آل سعود در کشتار مردم بی دفاه یمن را محکوم کرد و گروه تروریستی داعش را زاییده اندیشه منحط این رژیم غاصب و خون ریز عنوان کرد .

وی گفت : دخالت های بی حد و مرز آل سعود در سیاست های هسته ای ایران و مخالفت آن ها با لغو تحریم ها علیه ایران از نمونه های آشکار دشمنی این رژیم با ملت های مسلمان جهان است .

نمازگزاران بندرعباسی هم در نماز جمعه امروز در دفاع از مردم یمن و محکومیت این رژیم غاصب  شعار" مرگ برآل سعود" سر دادند و انزجار خود را از آل سعود بیان کردند .


انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.