رئیس جمهور روسیه در گفتگو با خبرنگاران تولید تسلیحات نوین و جنگ‌افزارها را برای اقتصاد و سامانه دفاعی کشور خود مفید دانست.

پوتين: توليد تسليحات جديد ضامن رشد اقتصادی و بهبود بنيه دفاعی روسيه است
به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از خبرگزاری ایتارتاس از مسکو،  ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه اعلام کرد: «تولید تسلیحات جدید نه تنها توانمندی دفاعی این کشور را تقویت می کند بلکه تضمین کننده رشد اقتصادی روسیه خواهد بود.»
 
 پوتین عصر روز گذشته به خبرنگاران گفت : « تولید تسلیحات جدید و جنگ افزارهای نظامی از بعد تقویت توانمندی و بنیه دفاعی کشور از اهمیت زیادی برخوردار است و دولت از سال ها قبل مبالغ هنگفتی برای تحقق این هدف اختصاص داده است . ولی این موضوع به رشد اقتصادی روسیه نیز مرتبط است زیرا حمایت از فناوری های نوین و حفظ سطح اشتغال به اقتصاد روسیه کمک می کند. »‌

رئیس جمهور روسیه تصریح کرد: «عمل به تعهدات ما در قراردادهای نظامی و کنترل کامل بر روند اجرای این تعهدات نتایج مثبتی به همراه خواهد داشت . این کنترل دائمی افزایش یافته و در آینده نیز ادامه خواهد یافت.»  

پوتین در پایان افزود: «سهم تسلیحات جدید و جنگ افزارهای نوین نظامی در ارتش روسیه از سی ممیز پنج درصد تا بیش از هفتاد درصد افزایش یافته است. »


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار